ظاهر عجیب و غریب روناک یونسی در هالووین +عکس

کدخبر: ۴۵۱۶۱۱
اقتصادنیوز: روناک یونسی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که همیشه نقش هایی مظلوم و با چادر را بازی می کرد اما با مهاجرتش نشان داد که آنقدر ها هم ساده و بی آلایش نیست.
ظاهر عجیب و غریب روناک یونسی در هالووین +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، روناک یونسی پنج سالی از همسر مدل خود بزرگ تر است اما زندگی آرام و خوبی دارند. این زوج صاحب دو فرزند پسر به نام های مهرسام و مهراز نیز هستند. بازیگرانی خانم که در ایرام حضور دارند برای هالووین گریم هایی ترسناک کرده و تصاویرشان را منتشر کرده اند چه برسد به آن های که مهاجرت کرده اند!​

روناک یونسی  هم استوری هایی از هالووین پارتی که رفته بود انتشار داد و در آخر هم تصویری از خود گذاشت. ظاهرا هنرمندانی که در ایران هستند بیشتر در هالووین فرو رفته اند تا خارج رفته ها!

روناک یونسی

 

 

روناک یونسی و همسرشان

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

روناک یونسی

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

این بازیگر چند سالی است که کانادا مهاجرت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید