بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح

کدخبر: ۴۵۲۰۹۸
ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: اما مردم و نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات یادشده با تأسی از آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در طول سال‌ها مقاومت و پیروزی در مواجهه با نقشه‌های پلید دشمنان، آثار افول ابهت پوشالی و شیطانی آمریکا را در سطح جهان به وضوح نمایان ساخته‌اند.
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سیزدهم آبان، اعلام کرد: مردم و نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با نقشه‌های پلید دشمنان، آثار افول ابهت پوشالی و شیطانی آمریکا را در سطح جهان به وضوح نمایان ساخته‌اند.

 در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان آمده است: ماندگار شدن یوم‌الله ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی نشان از هوشمندی و بصیرت همیشگی ملت ایران در قبال سیاست‌های استعماری و استکباری امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل دارد.

ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اکنون با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همچنان شاهد دشمنی‌های مکرر و توطئه‌های ضد بشری رژیم تروریستی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

این ستاد در بیانیه خود یادآور شد: اقدامات سال‌های اخیر نظام سلطه به رهبری آمریکای تروریست‌پرور همچون اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشورمان، مانع تراشی در پیشرفت هسته‌ای ایران اسلامی، ترور دانشمندان هسته‌ای، به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و طراحی دسیسه‌های گوناگونی مانند ایجاد فتنه، اغتشاش و ناامنی در کشور به شیوه‌های مختلف از جمله حمله سایبری به سامانه توزیع بنزین در کشور که به دیوار محکم بصیرت مردم ایران برخورد کرد، نمونه‌هایی از خصومت ورزی همیشگی آنها است.

ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اما مردم و نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات یادشده با تأسی از آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در طول سال‌ها مقاومت و پیروزی در مواجهه با نقشه‌های پلید دشمنان، آثار افول ابهت پوشالی و شیطانی آمریکا را در سطح جهان به وضوح نمایان ساخته‌اند.

ستادکل نیروهای مسلح در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای والامقام دانش آموز و دانشجو ضمن بیان ضرورت آمادگی نیروهای مسلح برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین فرار ذلت‌بار آمریکا از افغانستان و توطئه‌های اخیر رژیم صهیونیستی در سطح منطقه، اهمیت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال که با رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از بیماری کرونا در سراسر کشور برگزار خواهد شد را مورد تاکید قرار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید