درخواست رییس کمیسیون عمران از رییس جمهور

کدخبر: ۴۵۲۹۲۴
محمدرضا رضایی کوچی بیان کرد: در اولین جلسه شورای عالی مسکن مقرر شد تا حداکثر ظرف ۱۰ روز بعد بلافاصله رییس جمهور جلسه بعدی را برگزار کند، اما با گذشت سه هفته هنوز این جلسه از سوی رییس جمهور تشکیل نشده است.
درخواست رییس کمیسیون عمران از رییس جمهور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار می رود رئیس جمهور هرچه سریع تر جلسه شورای عالی مسکن را جهت انجام هماهنگی های بین دستگاهی برای آغاز ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تشکیل دهد.

محمدرضا رضایی کوچی بیان کرد: در اولین جلسه شورای عالی مسکن مقرر شد تا حداکثر ظرف ۱۰ روز بعد بلافاصله رییس جمهور جلسه بعدی را برگزار کند، اما با گذشت سه هفته هنوز این جلسه از سوی رییس جمهور تشکیل نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر می تواند به تولید مسکن آسیب وارد کند. درخواست بنده از رئیس جمهور این است که به سرعت جلسه شورای عالی مسکن را تشکیل دهد تا کارهایی که بر روی زمین مانده و نیاز به هماهنگی دارد انجام شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید هماهنگی بین دستگاه ها از جمله بانک ها، وزارت صمت برای تامین مصالح، وزارت اقتصاد برای زمین هایی که در اختیار دستگاه های دولتی است هرچه سریع‌تر انجام شود تا شاهد تسریع در شروع ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید