گران ترین میوه دنیا که از طلا خیلی گرونتره!

کدخبر: ۴۵۴۰۳۴
اقتصادنیوز: با وجود اینکه میوه های گران زیادی در دنیا وجود دارد، اما این میوه گران ترین میوه جهان شناخته شده است.
گران ترین میوه دنیا که از طلا خیلی گرونتره!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، انواع مختلفی از میوه ها و سبزیجات هر روز رونمایی می شوند و نوآوری های زیادی در روش های کشاورزی ایجاد شده است. میوه های بسیار جذاب از سراسر دنیا به مناطق مختلف فرستاده می شوند و توجه افراد را به خودشان جلب می کنند اما این میوه و قیمتش قطعا شما را شوکه می کند. در بخش های قبلی گوناگون نمناک، لیست گران قیمت ترین میوه های دنیا را در اختیارتان قرار دادیم، ولی موردی که در این مطلب خواهید خواند یا تمام آن موارد متفاوت است.

همه ما می دانیم که میوه ها و سبزیجات در انواع مختلف دسته بندی می شوند و هر کدام قیمت های متفاوتی دارند اما گرانترین میوه در کل جهان قیمت شوکه کننده ای دارد و شاید باورتان نشود که این میوه ارزشمند بیش از چند تکه طلا هم قیمت دارد.

طالبی یوباری

طالبی یوباری، میوه میلیون دلاری ژاپنی ها

نام این میوه گرانقیمت یوباری ملون یا طالبی یوباری است و به خاطر قیمت بالایی که دارد، تقریبا افراد بسیار بسیار کمی می توانند آن را بخرند. این میوه در ژاپن به فروش می رسد و در صورت داشتن پول، می توانید خیلی راحت به آن دسترسی پیدا کنید.

ظاهراً یک کیلو گرم از این میوه قیمتی برابر با 16 هزار دلار؛ یعنی به نرخ دلار 16 آبان 1400، قیمتی معادل 444 میلیون تومان دارد. مقدار فروش آن بسیار کم است، زیرا به راحتی تهیه نمی شود و قیمتش هم سرسام آور است. اما جزء پرطرفدارترین میوه های مخصوص افراد ثروتمند است. علت گران بودن این میوه نگهداری بسیار سخت از آن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید