آتش‌سوزی مهیب فروشگاه لباس در مشهد

کدخبر: ۴۵۴۲۳۸
اقتصادنیوز: مهدی رضایی، معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در خیابان احمدآباد خبر داد.
آتش‌سوزی مهیب فروشگاه لباس در مشهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در خیابان احمدآباد خبر داد.

مهدی رضایی با اعلام این خبر بیان کرد: این حادثه حوالی ظهر امروز شنبه، ۲۲ آبان ماه، به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به ۲۵ نفر از پرسنل ایستگاه‌های سه و ۵۱ این سازمان را به همراه بیش از هشت خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات به محل حادثه در خیابان احمدآباد این شهر اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در قسمت زیرزمین این مجموعه رخ داده و دود و شعله‌های ناشی از آتش‌سوزی به سایر طبقات سرایت کرده است. نیروهای اعزامی بلافاصله ضمن مهار حریق از سرایت آتش به  ساختمان‌های مجاور جلوگیری به‌عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت بروز آن توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید