درخواست یک فعال سیاسی برای برخورد بازرسی ریاست‌جمهوری با انتصاب‌های فامیلی

کدخبر: ۴۵۴۵۲۵
سبحانی‌نیا درباره موضوع انتصاب‌های فامیلی گفت: «واقعیت این است که انتصاب‌های فامیلی پدیده مذمومی است که از گذشته تا به امروز وجود داشته است و معتقدم آقای رئیس‌جمهور باید نسبت به این مسئله بسیار حساس باشد؛ هرچند که اخیرا گفت که هیچ خط قرمزی ندارم».
درخواست یک فعال سیاسی برای برخورد بازرسی ریاست‌جمهوری با انتصاب‌های فامیلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت فردا، حسین سبحانی‌نیا گفت واقعیت این است که انتصاب‌های فامیلی پدیده مذمومی است که از گذشته تا به امروز وجود داشته است و معتقدم آقای رئیس‌جمهور باید نسبت به این مسئله بسیار حساس باشد.

 صدروز از عمر دولت رئیسی می‌گذرد و حالا در کوتاه مدت‌مدت می‌توان نقاط قوت و ضعف دولت را ارزیابی کرد.

حسین سبحانی‌نیا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «در این مدتی که آقای رئیسی روی کار آمده است وضعیت به طور کلی بهتر از گذشته شده است. او ارتباطی صمیمی و نزدیک با مردم دارد و می‌کوشد با رصد دقیق اوضاع اولویت‌ها را به دقت تعیین کند. دولت تا اینجای کار در موضوعاتی مانند معیشت و کرونا خوب عمل کرده است و انتظار می‌رود به آرامی به سوی بهبود اوضاع حرکت کنیم».

او ادامه داد: «دولت توانست در همین مدت اندکی که روی کار آمده واکسن مورد نیاز کشور را تأمین کند؛ از سوی دیگر رئیس‌جمهور با سفرهای استانی ارتباط خوبی با مردم گرفت؛ گرچه سفرهای استانی منتقدانی هم دارد اما من باور دارم این خواسته مردم که رئیس‌جمهورشان را از نزدیک ببینند و رودررو مشکلاتشان را مطرح کنند. سفرهای استانی به آقای رئیسی هم کمک می‌کند که کشور را رصد دقیق کند؛ پس از هر دوسوی ماجرا، سفرهای استانی مفید است».

این فعال سیاسی ادامه داد: «در حوزه اقتصادی هم مشکلات به آرامی حل می‌شود. مثلا دیدیم که وقتی اخیرا دو خودروساز بزرگ کشور قیمت خودروها را افزایش دادند، دولت به سرعت مانع این کار شد و برخورد کرد. علاوه بر اینها یک وجه مثبت دیگر همکاری و تعامل سه قوه است که این موضوع نیز می‌تواند در پیشبرد امور بسیار مفید باشد».

او بیان کرد: «با همه اینها اکنون برای قضاوت زود است زیرا هنوز بسیاری از مدیران جابه‌جا نشده‌اند، بسیاری از فرمانداران عوض نشده‌اند و هنوز دولت به طور کامل ساماندهی نشده است».

سبحانی‌نیا درباره موضوع انتصاب‌های فامیلی هم اظهار کرد: «واقعیت این است که انتصاب‌های فامیلی پدیده مذمومی است که از گذشته تا به امروز وجود داشته است و معتقدم آقای رئیس‌جمهور باید نسبت به این مسئله بسیار حساس باشد؛ هرچند که اخیرا گفت که هیچ خط قرمزی ندارم».

او در پایان گفت: «تصور می‌کنم لازم است بازرسی ریاست‌جمهوری به موضوع انتصاب‌های فامیلی ورود کند زیرا این موضوع اگر ادامه داشته باشد، به ضرر دولت می‌ود. همه مسئولان باید بدانند که در زمانه کنونی و باتوجه به وجود فضای مجازی هیچ چیزی از نگاه مردم پنهان نمی‌ماند و تمام عملکرد مسئولان زیر نظر مردم است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید