حبیب سنگتراش درگذشت

کدخبر: ۴۵۴۷۴۹
جهادگر با سابقه دکتر حبیب سنگتراش پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
حبیب سنگتراش درگذشت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مرحوم دکتر سنگتراش علی‌رغم تحمل رنج بیماری به عنوان جهادگری توانمند با برنامه‌ریزی دقیق‌، بنیان حوزه بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) را بنا نهاد و نقش اساسی در فعالیت‌های بین‌المللی این دانشگاه داشت.

ریاست جهاد دانشگاهی تربیت معلم؛ مدیرکل اداری وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛ عضویت در سپاه قدس؛ بنیانگذار و رییس دانشکده خبر؛ مسئولیت دفتر خبرگزاری ایرنا و مهر منطقه‌ای جنوب شرق آسیا؛ مسئولیت‌های متعدد در دانشگاه تربیت معلم؛ مسئولیت امور بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی بخشی از مسئولیت‌های اجرایی مرحوم دکتر سنگتراش بود.

این جهادگر پس از سال‌ها مبارزه با بیماری، صبر و تحمل و رنج طولانی صبح امروز (دوشنبه 24 آبان‌ماه) به دیدار معبود شتافت.

به همین مناسبت از سوی دانشگاه علم و فرهنگ اطلاعیه‌ای صادر شد. متن این اطلاعیه به این شرح است:

انا للّه و انا الیه راجعون

چگونه تاب بیاوریم نبودنت را؟

چگونه فراموش کنیم خنده‌های پر امیدت را؟

چگونه پرکنیم جای خالی ات را؟

هرگز باور نداریم رفتنت را...

حال که مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه خزان طبیعت را ماتم زده با یاد و خاطراتت سپری کنیم از خداوند متعال بر این مصیبت بزرگ صبر خواهانیم.

با اندوهی بی پایان سفر ابدی جهادگر پیشکسوت، انسانی مؤمن، استادی توانمند، دوستی وفادار، مدیری با درایت و همکار مهربان «جناب آقای دکتر حبیب آقا رمضان سنگتراش» را به خانواده محترم، دوستان گرامی و داغداران ایشان تسلیت عرض نموده، برای آنان شکیبایی و صبر جمیل آرزومندیم و برای آن عزیز سفرکرده، علو درجات طلب می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فقدان این جهادگر با سابقه را به کلیه جهادگران و خانواده محترم وکلیه دوستان و همکاران تسلیت می‌گوید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید