حادثه برای خودروی یک نماینده مجلس

کدخبر: ۴۵۵۹۱۲
وی گفت: حادثه خودروی سواری نماینده در کیلومتر ۲۵ محور چوپانان به انارک منحرف شد که ۳نفر سرنشین مصدوم و خانم الهام آراد نمایده مردم نایین وخور به وسیله ۲ رضا عباسی رییس اورژانس نایین شب یکشنبه به ایرنا گفت: پس از اطلاع از حادثه، ماموران اورژانس پس از حضور محل حادثه متوجه شدند در این سانحه رانندگی، ۳ سرنشین خودرو آسیب دیده‌اند که مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.آمبولانس اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند..
حادثه برای خودروی یک نماینده مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خودروی سواری نماینده مردم "نایین و خور و بیابانک" در مجلس شورای اسلام، در کیلومتر ۲۵ محور چوپانان به انارک از جاده منحرف شد که ۳ نفر سرنشین مصدوم  شدند.

رضا عباسی رییس اورژانس نایین شب یکشنبه گفت: پس از اطلاع از حادثه، ماموران اورژانس پس از حضور محل حادثه متوجه شدند در این سانحه رانندگی، ۳ سرنشین خودرو آسیب دیده‌اند که مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

وی گفت: حادثه خودروی سواری نماینده در کیلومتر ۲۵ محور چوپانان به انارک منحرف شد که ۳نفر سرنشین مصدوم  و خانم الهام آراد نمایده مردم نایین وخور به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند..

رییس اورژانس نایین افزود: حال نماینده و ۲ نفر همراه  که خانم بودند خوب است و  علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد. انارک در ۷۵ کیلومتری نایین قراردارد.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان واقع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید