آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی اعلام شد

کدخبر: ۴۵۶۰۵۰
مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه به اتمام خواهد رسید و وزارت علوم تاکید کرد این مدت تمدید نخواهد شد.
آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا مهلت دو هفته‌ای ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۳۰ آبان به پایان می‌رسد.

دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در سامانه مرکز جذب اعضای هیات  علمی نیاز خود را برای جذب هیات علمی به وزارت علوم اعلام کردند و متقاضیان می‌توانستند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس mjazb.ir با توجه به نیاز دانشگاه‌ها، در رشته تخصصی خود نسبت به انتخاب سه مورد از محل تقاضا اقدام کنند.

مهلت ثبت نام در این فراخوان ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه به اتمام خواهد رسید و وزارت علوم تاکید کرد این مدت تمدید نخواهد شد. لذا از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و مؤسسات مورد نظر خود اقدام کنند.

همچنین مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرده بود، با توجه به شیوع بیماری فراگیر کرونا و با توجه به سیاست‌های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و با لحاظ سیاست‌های دولت و وزارت متبوع در انجام همه مأموریت‌ها با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، هیئت مرکزی جذب همچنین بر اساس پیشنهاد برخی از دانشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند تا اطلاع ثانوی جلسات هیئت اجرایی و کارگروه‌های علمی و عمومی و حتی مصاحبه با داوطلبان را به صورت نیمه حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

بر این اساس نرم افزار و زیرساخت‌ها و بسته‌های آموزشی مربوط به برگزاری الکترونیکی جلسات و مصاحبه‌ها در اداره آمار و فناوری اطلاعات مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم فراهم شده است.

موسساتی که مایلند جلسات خود را به صورت نیمه حضوری برگزار کنند می‌توانند با مراجعه به مرکز پیام سامانه جامع و از طریق گزینه «استفاده از سیستم جلسات مجازی» و معرفی رابط دانشگاه با ذکر شماره تماس در متن درخواست اقدام نمایند. جلسات می‌تواند کما فی‌السابق به صورت حضوری یا نیمه حضوری برگزار شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، با شماره ۰۲۱۸۲۲۳۴۶۶۶ (مرکز پاسخگویی) تماس حاصل بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید