کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی یک نماینده ایران خودرو

کدخبر: ۴۵۶۹۵۵
اقتصادنیوز: دادستان نهاوند استان همدان از کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی یکی از نمایندگی ایران خودرو نهاوند از مردم خبر داد.
کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی یک نماینده ایران خودرو

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، عباس آزادبخت با بیان اینکه یکی از نمایندگی شرکت ایران خودرو نهاوند از مردم ۴۷ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، اظهار کرد: در این رابطه ۲۲٠ شکایت توسط شاکیان به دستگاه قضایی ارجاع شد، که از این تعداد شکایت ۱۹۶ نفر مورد قبول واقع شد و شکایت ۲۴ نفر دیگر به علت اینکه واجد شرایط کیفری نبوده اند و بحث حقوقی بوده، به دادگستری ارجاع شده است.

وی گفت: حسب دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه به شکایات کثیرالشاکی باید فورا رسیدگی شود، طی مدت چهار ماه از آغاز شکایت شکات این پرونده ۲ هزار و پانصد صفحه ای بررسی و رسیدگی شده و رای قضایی آن در روزهای آینده صادر خواهد شد.

 
 
 
 
 

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: برای متهم اصلی این پرونده بعنوان کلاهبردار و پدرش نیز بعنوان معاونت در کلاهبرداری کیفرخواست، درخواست شده است.

وی با بیان اینکه این افراد خود را صاحب نفوذ در شرکت ایران خودرو معرفی کرده اند و با جذب پول مردم، به آنها قول تحویل خودرو داده‌اند افزود: امتیاز نمایندگی شرکت ایران خودرو که در اختیار این شخص قرار داشت لغو شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید