اسماعیل هنیه: رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می‌کند

کدخبر: ۴۵۷۵۳۶
رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: به اسرای خود می‌گوئیم مسئله شما در رأس اولویت‌ها و توجهات مقاومت فلسطین قرار دارد و ما از مبارزه شما در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر برای محقق ساختن زندگی عزتمند تا آزادی شما حمایت می‌کنیم.
اسماعیل هنیه: رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پایگاه خبری العهد اعلام کرد، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه خطر رژیم صهیونیستی همه منطقه را تهدید می کند، گفت: یکسره شدن تکلیف نزاع همه آزادگان با این رژیم زیاد طول نخواهد کشید.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در کنفرانس حمایت از اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی گفت: آرمان فلسطین فقط متعلق به فلسطینی‌ها نیست بلکه مسئله اصلی همه ملت‌های عربی و آزادگان جهان است. دشمن صهیونیستی دشمن ما و شما است و خطر این رژیم کل منطقه را تهدید می‌کند.

وی افزود: ما از سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر به مغرب و اعلام توافق امنیتی رباط و تل آویو متأسفیم چرا که مغرب در طول تاریخ در قلب مسئله فلسطین بوده است.

هنیه ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده برای قرار دادن حماس و حزب الله در فهرست سازمان‌های تروریستی، نشان افتخار برای همه ما است.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: به اسرای خود می‌گوئیم مسئله شما در رأس اولویت‌ها و توجهات مقاومت فلسطین قرار دارد و ما از مبارزه شما در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر برای محقق ساختن زندگی عزتمند تا آزادی شما حمایت می‌کنیم.

اسماعیل هنیه اظهار کرد: دشمن جز با زور هیچ امتیازی نمی‌دهد و ما سرزمین و اسرای خود را آزاد کرده‌ایم. ما معتقدیم یکسره کردن تکلیف نزاع تاریخی بین آزادگان جهان و مشروع صهیونیستی زیاد طول نخواهد کشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید