بارش باران در این استانها از فردا

کدخبر: ۴۵۸۴۳۱
کارشناس هواشناسی گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور می شود و در برخی استان‌ها سبب بارش باران خواهد شد.
بارش باران در این استانها از فردا

به گزارش اقتصلادنیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان‌های کرمان ،هرمزگان ، سیستان و بلوچستان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان سبب بارش باران خواهد شد.

او گفت: روز پنجشنبه این سامانه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب ، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور سبب بارش باران و وزش باد شدید موقت می‌شود.

ضیائیان گفت: فعالیت این سامانه در استان‌های جنوبی،  سبب رعد و برق و در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی سبب بارش برف می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: روز جمعه بارش در شمال غرب و غرب و شرق ،سواحل مرکزی و شرقی خزر، نواحی مرکزی و جنوبی کشور بارش خواهیم داشت.

او  افزود: روز شنبه در خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ خواهد داد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. در روز‌های پنجشنبه و جمعه کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد.

ضیائیان گفت: امشب و فردا تداوم آلودگی هوا را در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت و از اواخر وقت پنجشنبه از میزان آلودگی در این شهر‌ها کاسته خواهد شد.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: فردا آسمان تهران نیمه ابری و غبار آلود است. بیشترین دمای تهران به ۱۷ درجه و کمترین آن به ۱۰ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید