بر‌گزار‌ی جشنواره خرمالو در کرج

کدخبر: ۴۵۸۶۲۶
جشنواره خرمالو و صنایع دستی از امروز دهم آذرماه به مدت ۳ روز و تا ۱۲ آذرماه‌جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ پذیرایی علاقه‌مندان خواهد بود.
بر‌گزار‌ی جشنواره خرمالو در کرج

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما بازارچه صنایع دستی و جشنواره خرمالو روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسئولان استان البرز و هنرمندان در پارک ایران کوچک کلانشهر کرج آغاز به کار کرد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جشنواره خرمالو و صنایع دستی و گردشگری استان البرز به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت سازمان سیما و منظر شهرداری کرج در پارک ایران کوچک کرج  فعال شده است.

فریدون محمدی با اشاره به اینکه چارچوب برنامه‌های گردشگری استان البرز برای توسعه ظرفیت‌ها و محصولات گردشگری است، افزود: برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند در جذب گردشگر تاثیر به سزایی داشته باشد.

او گفت: با توجه به اینکه البرز به عنوان یک کانون تولید محصولات کشاورزی و باغی  بیشترین درختان خرمالو را در کشور  دارد این جشنواره برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: در حاشیه جشنواره خرمالو محصولات  ۱۵ رشته صنایع دستی در قالب ۲۵ غرفه فعال شده است.

محمدی گفت: رشته‌های صنایع دستی مانند سفال، سرامیک، چرم، گلیم، زیورآلات، سنگ و امثال آن در این جشنواره به نمایش گذاشته شده‌است.

این مسئول تاکید کرد که بیش از ۷۵ رشته صنایع دستی در استان البرز فعال است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در روز‌ها و ماه‌های آینده  دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 جشنواره خرمالو و صنایع دستی  از امروز دهم آذرماه  به مدت ۳ روز و تا ۱۲ آذرماه‌جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در پارک ایران کوچک واقع در میدان جمهوری اسلامی  کلانشهر کرج، پذیرایی علاقه‌مندان خواهد بود.

بازدید از بازارچه صنایع دستی و جشنواره خرمالو برای عموم مردم رایگان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید