جزئیات عملکرد دولت رییسی روی میز اصلاح‌طلبان

کدخبر: ۴۵۸۷۳۷
«محمود صادقی» دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها، در رابطه با فعالیت‌های اخیر انجمن اسلامی، گفت: جلسات انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها به طور منظم هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و جلسه شورای مرکزی داریم و هفته‌هایی که جلسه نداریم، جلسه دفاتر علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی برپا است و یک هفته در میان جلسات این دفاتر برگزار می‌شوند یا جلسه شورای مرکزی داریم.
جزئیات عملکرد دولت رییسی روی میز اصلاح‌طلبان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها گفت: یک هفته در میان جلسه کنگره مجمع عمومی جبهه اصلاحات برگزار می‌شود، این جلسه در هیئت رئیسه و عمدتا با مباحث آسیب شناسی و موارد مربوط به طرز کار مورد بحث بوده است.

«محمود صادقی» دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها، در رابطه با فعالیت‌های اخیر انجمن اسلامی، گفت: جلسات انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها به طور منظم هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و جلسه شورای مرکزی داریم و هفته‌هایی که جلسه نداریم، جلسه دفاتر علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی برپا است و یک هفته در میان جلسات این دفاتر برگزار می‌شوند یا جلسه شورای مرکزی داریم.

او در مورد مباحثی که در این جلسه برای کمک به دولت مطرح می‌شود توضیح داد: یکی از مباحث اصلی ما آموزش عالی است و تحولات آن و مسائلی از این دست مورد بحث است و اخیرا مبحث مهاجرت نخبگان را در دستور کار گذاشتیم و در این مورد تحقیقاتی انجام دادیم و از تحقیقات گذشته هم استفاده می کنیم. قرار بر این است سه تا چهار نشست برگزار شود. 

وی افزود: مسائل سیاسی و اقتصادی و تنش‌های آبی در کشور از مباحثی هستند که اخیرا مورد بحث قرار گرفته اند.

صادقی در رابطه با جلسات جبهه اصلاحات و تصمیمات اخیر آن گفت: یک هفته در میان جلسه کنگره مجمع عمومی جبهه برگزار می‌شود و جلسه در هیئت رئیسه و عمدتا با مباحث آسیب شناسی و موارد مربوط به طرز کار مورد بحث بوده و همچنین تا اینجا برنامه هایی که برای ماه های آینده پیش بینی شده مورد بحث قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تا امروز حدوداً دو جلسه به گزارش عملکرد شورای شهر پنجم و گزارش عملکرد شهرداری اختصاص دارد؛ گزارش عملکرد دولت هم پیگیری شده و بنا بر این است که مطرح شود.

صادقی در پایان گفت: مسائل روز کشور و اتفاقاتی که می افتد مورد بحث قرار می‌گیرد و در بعضی از موارد اطلاع رسانی شده و بیانیه صادر می شود و بحث و گفتگو داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید