پیام قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازی

کدخبر: ۴۵۸۷۸۴
قالیباف تاکید کرد: آیت‌الله سیدرضی شیرازی همچنین از یاران مورد وثوق حضرت امام(ره) در دوران نهضت اسلامی بودند که به‌دلیل کینه دشمنان در سال ۵۸ از سوی گروهک فرقان مورد سوءقصد نیز قرار گرفتند
پیام قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، مفسر قرآن و فقیه ربانی را تسلیت گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: ایشان پرورش یافته خاندان میرزای شیرازی بزرگ (رضوان الله تعالی علیه) و از اساتید برجستۀ حوزه‌ های علمیه بودند که در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری، نشر و تبلیغ معارف اسلامی به ترویج شعائر آل‌الله علیهم السلام‌ و تدریس سطوح عالیه فقه و عرفان و فلسفه و تبیین مباحث اخلاقی و تربیتی بویژه برای جوانان و مشتاقان اهتمام فراوان داشتند و در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.

قالیباف تاکید کرد: آیت‌الله سیدرضی شیرازی همچنین از یاران مورد وثوق حضرت امام(ره) در دوران نهضت اسلامی بودند که به‌دلیل کینه دشمنان در سال ۵۸ از سوی گروهک فرقان مورد سوءقصد نیز قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه مؤلمه به پیشگاه  حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران  و بیت مکرّم شیرازی، از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و رضوان الهی را مسئلت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی، مجتهد، فقیه و فیلسوف و از نوادگان میرزای شیرازی و استاد مبرز حوزه علمیه تهران در ۹۳ سالگی دارفانی را وداع گفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید