نتیجه محور بودن مذاکرات برجامی از نگاه ایران یعنی چه؟

کدخبر: ۴۵۹۵۳۱
غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما گفت: ما با اراده و برنامه وارد مذاکره شدیم و با برداشتن تحریم ها به دنبال نتیجه محور بودن این مذاکرات در وین هستیم.
نتیجه محور بودن مذاکرات برجامی از نگاه ایران یعنی چه؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت خدمتگزار مردم بوده و هر تصمیمی درباره ارز 4200 تومانی گرفته شود به اطلاع مردم خواهد رسید و هیچ وقت تصمیم غافل‌گیر کننده‌ای در این زمینه نخواهیم داشت.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما گفت: ما با اراده و برنامه وارد مذاکره شدیم و با برداشتن تحریم ها به دنبال نتیجه محور بودن این مذاکرات در وین هستیم.

وی با بیان اینکه ما همه مردم ایران را امین خود می دانیم، اظهارداشت: بدون شک هموطنان عزیز ما در جریان کامل مذاکرات خواهند بود و ما آمادگی داشتیم در وین مذاکرات را ادامه دهیم اما طرف های ما در این مذاکرات اعلام کردند که باید مسایل مطروحه را در پایتخت های خود مطرح کنند.

۱۲۰ میلیون واکسن وارد کشور شده است

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ میلیون واکسن کرونا وارد کشور شده و پول آن نیز پرداخت شده است، گفت: در این شرایط ثابت کردیم که با وجود تحریم ها با واردات ۱۲۰ میلیون دوز واکسن به خوبی توانستیم تحریم ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه توفیقات در تزریق واکسن در کشورمان قابل تقدیر است، گفت: رویکرد دولت تزریق دوز سوم واکسن به مردم است تا هموطنان در معرض آسیب قرار نگیرند و امروز شاهد هستیم که فوتی های روزانه ما از ۷۰۰ نفر به حدود ۶۰ نفر کاهش پیدا کرده که این جای تقدیر و تشکر دارد.

اسماعیلی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی در تامین واکسن مورد نیاز و تزریق آن به مردم همکاری دارند و امروز در مراکز تزریق منتظر مردم هستند تا برای تزریق واکسن خود مراجعه کنند، ضمن اینکه ۶ شرکت داخلی تولید واکسن را آغاز کرده اند و امروز بیش از نیاز واکسن تولیدی و واردات داریم تا دوز سوم برای تزریق به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که سویه های جدید کرونا وارد کشور نشود و با توجه به تاثیرگذاری واکسن های داخلی می توانیم اطمینان داشته باشیم که این واکسن ها موثر هستند و واکسن مورد نیاز مردم نیز تامین شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید