منتظری: قدرت استکباری علم دارد اما تزکیه ندارد

کدخبر: ۴۵۹۸۳۴
دادستان کل کشور با بیان اینکه قدرت استکباری علم دارد، لیکن تزکیه ندارد، افزود: هر جامعه‌ای اگر علم داشت، اما تزکیه نداشت تبدیل به استکبار و امریکا می‌شود.
منتظری: قدرت استکباری علم دارد اما تزکیه ندارد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در مراسم روز دانشجو در مجتمع ولیعصر دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: شما دانشجویان گرانقدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای روحیه دشمن شناسی و استکبار ستیزی شهدای دانشجو، روز ١٦ آذر را همچنان گرامی و بزرگ می‌دارید.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین پیام‌های ارزشمند ١٦ آذرماه دشمن شناسی و دشمن ستیزی قشر جوان و دانشگاهیان است که باید این روحیه را حفظ کرد.

منتظری افزود: حوادثی مانند ٢٨ مرداد، ١٦ آذرماه برای ما پیام‌های مهمی دارد که این پیام‌ها هیچ گاه مندرس نمی‌شود.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه شما دانشجویان باید جایگاه خود را در کسب علم و دانش قدر بدانید، تصریح کرد: کشور و مملکت با اهتمام به علم و دانش می‌تواند روز به روز راه افتخار را طی کند و به سر بلندی‌های ارزشمند دست یابد.

وی با بیان اینکه راه کسب علم، انحصاری است، گفت: علم قدرتی است که هر ملت و کشوری که آن را به دست آورد قطعا در برابر همه ناملایمات و سختی‌ها می‌تواند مقاومت کنند.

منتظری تصریح کرد: اگر شما بقای کشور را با عزت و افتخار می‌خواهید و اگر دنبال راه امام راحل (ره) هستید باید خود را مجهز به قدرت علمی کنید که مورد توجه اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه قدرت استکباری علم دارد، لیکن تزکیه ندارد، افزود: هر جامعه‌ای اگر علم داشت، اما تزکیه نداشت تبدیل به استکبار و امریکا می‌شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: شما دانشجویان آینده ساز کشور هستید و سال‌های آینده، شما باید کشور را اداره کنید لذا امید است قدرت سازندگی در بسیج، بتواند اثر ارزشمند خود را بگذارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید