حمله موشکی به ساختمان وزارت دفاع/ آرامکو هدف قرار گرفت

کدخبر: ۴۶۰۰۳۲
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به تشریح عملیات پهپادی و موشکی گسترده نیروهای این کشور در عمق خاک سعودی پرداخت.
حمله موشکی به ساختمان وزارت دفاع/ آرامکو هدف قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به تشریح عملیات پهپادی و موشکی گسترده نیروهای این کشور در عمق خاک سعودی پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در تشریح عملیات گسترده بامداد امروز علیه مواضع سعودی، گفت: مواضع نظامی و حساس عربستان سعودی در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر توسط نیروهای یمنی هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: عملیات گسترده بامداد امروز تحت عنوان عملیات «هفتم دسامبر» انجام شد. در این عملیات، یگان های پهپادی و موشکی یمن مشارکت داشتند.

وی گفت: در جریان عملیات مذکور ۶ پهپاد از نوع «صماد ۳» و چند موشک «ذوالفقار» وزارت دفاع عربستان سعودی، فرودگاه هوایی «الملک خالد» و چند نقطه نظامی دیگر در ریاض را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: همچنین ۶ پهپاد از نوع «صماد ۲» و «صماد ۳» پایگاه هوایی «الملک فهد» در طائف و شرکت آرامکو را در جده هدف قرار دادند. مواضع سعودی در ابها، جیزان و عسیر نیز به وسیله پهپادهای صماد ۱ و صماد ۲ هدف قرار گرفتند.

یحیی سریع در ادامه سخنانش یادآور شد: افزون بر این، مواضع حساس و حیاتی سعودی در ابها، جیزان و نجران به وسیله ۸ پهپاد از نوع «قاصف ۲k» و تعدا زیادی موشک بالستیک هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان نیز تأکید کرد که تا زمان تداوم تجاوزگری های سعودی و متحدانش علیه این کشور، نیروهای یمنی عملیات گسترده خود در عمق خاک عربستان را متوقف نخواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید