کشف یک تن گوشت قرمز فاقد مجوز در این استان

کدخبر: ۴۶۰۱۶۷
اقتصادنیوز: سرهنگ رحمان عبدی، فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف یک تن گوشت قرمز قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف یک تن گوشت قرمز فاقد مجوز در این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف یک تن گوشت قرمز قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا وبرخورد با سوء استفاده‌کنندگان اقتصادی، ماموران یگان امداد شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده،  یک تُن گوشت قرمز قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی و بارنامه مجاز کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله غیرمجاز را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و قاچاقچیان فرآورده های دامی در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشابه و مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید