ایلان ماسک آخرین عمارت خود را هم فروخت!

کدخبر: ۴۶۰۶۲۴
اقتصادنیوز: بنیان‌گذار و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس آخرین عمارت ثبت‌شده به نام خود را با مساحت ۴۷ هکتار واقع در کالیفرنیا به فروش رساند.
ایلان ماسک آخرین عمارت خود را هم فروخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایلان ماسک بنیان‌گذار و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با فروختن آخرین عمارت خود با مساحت ۴۷ هکتار واقع در کالیفرنیا و در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، به قول پارسال خود مبنی بر عدم مالکیت خانه عمل کرد.

اسکای نیوز عربی گزارشداد، ماسک این خانه را به قیمت ۳۰ میلیون دلار فروخت، اگرچه قیمت اصلی آن ۳۷.۵ میلیون دلار بود. نام خریدار نیز هنوز مشخص نیست.  با اینکه او این خانه را کمتر از قیمت ذاتی آن فروخت، اما او در این معامله ۷ میلیون دلار سود کرد، زیرا ۴ سال پیش او این عمارت را به قیمت حدود ۲۳ میلیون دلار خریداری کرده بود.

این عمارت آخرین خانه‌ای بود که به طور رسمی متعلق به این میلیاردر بود. بنیان‌گذار اسپیس ایکس پیش از این تمام املاک دیگر خود را فروخته بود. البته این به معنای آن نیست که این میلیاردر آمریکایی در خیابان زندگی می‌کند و بی خانمان شده، بلکه به این معنا است که او خانه‌ای که رسما در اسناد دولتی ثبت شده باشد ندارد.

 

املاک ۱۰۰ ساله معروف به "Guignécourt" در سال ۱۹۱۲ توسط کنت کریستین دو گینه، یکی از اعضای خانواده اشرافی فرانسوی که پس از ازدواج با یک ساکن کالیفرنیا به این ایالت نقل مکان کرده بود، ساخته شد. مسیر‌های پیاده روی و آب انبار‌هایی در اطراف این عمارت وجود دارد و این خانه یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های منطقه مذکور به حساب می‌آید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید