رونمایی از جنجالی ترین شکست های عشقی سلبریتی ها!

کدخبر: ۴۶۱۲۲۲
اقتصادنیوز: در زندگی خصوصی سلبریتی ها اتفاقات جنجالی زیادی در روابطشان رخ می دهد که از آنها بی خبر هستید.
رونمایی از جنجالی ترین شکست های عشقی سلبریتی ها!
 
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، بسیاری از ما کنجکاو هستیم که در مورد زندگی مشترک سلبریتی ها اطلاعات بیشتری داشته باشیم و این موضوع برای سلبریتی های خارج از کشور هم برای ما جذاب است. به همین دلیل در این قسمت از چهره ها در نمناک قصد داریم جنجالی ترین شکست های عشقی و طلاق زوج های معروف را به شما معرفی کنیم.
 

کیم کارداشیان و کانیه وست

کارداشیان از کانیه وست در سال 2021 جدا شد. گزارشات و اخبار در آن زمان حاکی از آن است که کیم درخواست طلاق را بعد از 7 سال زندگی مشترک داد. این دو چهار فرزند دارند. کیم در درخواست طلاق، خواستار حضانت بچه‌ ها هم بود و کانیه هم با آن موافقت کرد.

کانیه وست

آنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی و بردپیت یک زوج بسیار مشهور که در سال 2004 رابطه شان آغاز شد و در جولای سال 2005 به صورت رسمی زن و شوهر شدند؛ اما چندی بعد در سال 2014 از یکدیگر جدا شدند و اعلام کردند که تصمیم درستی گرفته اند. آنجلینا در آن زمان بیمار بود و تصمیم گرفته بود که بیشتر روی بهبودی خود تمرکز داشته باشد و در سکوت زندگی اش را پیش ببرد.

جنیفر انیستون و برد پیت

این دو سال 1994 برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند و سال 2000 با هم ازدواج کردند. تا این که هفت سال بعد تصمیم گرفتند به خاطر مشکلات زندگی از یکدیگر جدا شوند و اعلام کردند که مشکلات شان خیلی زیاد بوده و قصد ندارند که آن ها را اعلام کنند. جنیفر نیز بعد از طلاق دوباره ازدواج کرد و ازدواج دومش هم موفق نبود.

آنجلینا جولی

مگان فاکس و برایان آستین گرین

این زوج مشهور هم در خفا و به صورت پنهانی از یکدیگر جدا شدند اما کمی بعد سر و صدای زیادی از طلاق آن ها به پا شد. همسر این خانم اعلام کرد که من همیشه او را عاشقانه دوست دارم و می دانم که او هم نسبت به من همچین حسی دارد اما متاسفانه زندگی خانوادگی ما زندگی خوبی نبود و فقط 10 سال توانستیم با یکدیگر زندگی کنیم و بیشتر از آن ممکن نبود.

آریانا گرانده و بیگ شان

هنگامی که خبر جدایی این دو شنیده شد، مردم بسیار زیادی شوکه شدند، زیرا فکر می کردند که ان ها به شدت عاشق یکدیگر هستند، زیرا رابطه بسیار عمیقی داشتند اما در نهایت نتوانستند کنار هم دوام بیاورند.

بیگ شان

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

این دو در بک استیج یک نمایش تلویزیونی در سال 1998 برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردند. سال 2004 با هم ازدواج کردند و سال 2011 هر دو اعلام کردند که از هم جدا شده‌ اند و اظهار داشتند که این اقدام بسیار سخت و دشوار بود و برای شان تجربه تلخی محسوب می شود اما بالاخره با احترام و عشق زیاد از یکدیگر جدا شدند.

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

جنیفر لوپز بعد از جدایی از بازیکن بیسبال؛ وارد رابطه با بن افلک شد اما در این ازدواج هم موفق نبود تا اینکه سرانجام با الکس رودریگز ازدواج کرد؛ ازدواجی که باز هم دوام نیاورد؛ از هم جدا شدند و به زندگی مشکترکشان پایان دادند.

الکی رودریگز

چنینگ تیتوم و جینا دوان

این دو نفر در سال 2006 برای اولین بار با یکدیگر آشنا شدند تا اینکه در سال 2009 ازدواج کردند و صاحب یک فرزند دختر شدند؛ اما در آوریل سال 2018 اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند و متوجه شدند که نقطه اشتراکی با هم ندارند و تصمیم گرفتند که یک جدایی عاشقانه داشته باشند. البته بعد از جدایی هم هنوز خودشان را یک خانواده می دانند، زیرا نقطه اتصال آن ها فرزندشان است.

آمبر هرد و جانی دپ

این دو یکی از بدترین طلاق ها را داشتند و مخاطبان شان اصلا انتظار نداشتند که از یکدیگر جدا شوند. آن ها اعلام کردند که رابطه خوبی در کنار یکدیگر تجربه نکرده اند و تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند.

آمبد هرد

جنیفر گارنر و بن افلک

این دو در سال 2001 با یکدیگر سر صحنه فیلمبرداری آشنا شدند و در سال 2005 با هم ازدواج کردند. صاحب سه فرزند شدند اما چند سال بعد مجبور شدند که از یکدیگر جدا شوند که ماجرای جدایی آن ها جنجال زیادی به پا کرد و اعلام کرده بودند که تصمیم سختی گرفته اند. آن ها همچنین در مصاحبه ها گفته اند که ما زندگی را با عشق و دوستی آغاز کردیم اما مشکلات خانوادگی و دیگر مشکلات سخت، اجازه نداد که تا انتها با هم باشیم و در نهایت سال 2018 طلاق گرفتند.

لیدی گاگا و کریستین کارینو

این زوج هم بعد از 2 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند که از یکدیگر جدا شوند. هنوز مشخص نیست که علت اصلی جدایی آن ها چه چیزی بوده است اما بعد از جدایی تایم زیادی هم در جشن های مختلف با هم دیده شدند و طرفدارانشان متوجه نبودند که این دو از یکدیگر جدا شده اند تا اینکه بالاخره به طور رسمی اعلام کردند که زندگی مشکترکشان به پایان رسیده است.

کریستین کارینو

تام کروز و نیکول کیدمن

این زوج معروف هم جزء جذاب ترین زوج های سینمایی بودند اما در نهایت نیکول درخواست طلاق داد و اعلام کرد که دیگر نمی تواند با تام زندگی کند. ازدواج آن ها بین سال های 1997 تا 2001 طول کشید. نیکول‌ کیدمن اکنون با شخص دیگری ازدواج کرده و از ازدواجش نیز راضی است.

تام کروز و کیتی هلمز

این دو در سال 2005 با یکدیگر ازدواج کردند. مراسم عروسی آن ها یک سال بعد برگزار شد و یک دختر به این دنیا آوردند؛ اما در نهایت سال 2012 بعد از این که کیتی درخواست طلاق داده بود، از هم جدا شدند‌. طلاق آن ها کاملا توافقی و دوستانه بود.

کیتی هلمز

مایلی سایرس و لیام همسورث

وقتی مایلی اعلام کرد که از همسرش جدا شده، طرفدارانش؛ هم خوشحال شدند و هم شوکه شدند. آن ها کمتر از یک سال با یکدیگر زندگی کردند و متوجه شدند که نقطه اشتراکی ندارند و تصمیم گرفتند که به صورت توافقی از هم جدا شوند تا هر دو بتوانند به صورت جداگانه روی شغل شان تمرکز کنند و مانع پیشرفت یکدیگر نشوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید