بارش باران و برف در این استانها از آخر هفته

کدخبر: ۴۶۱۸۹۶
کارشناس هواشناسی گفت: آخر هفته با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران و برف در این استانها از آخر هفته
به گزارش اقتصادنیوز ، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه طی سه روز آینده در اکثر نقاط کشور جبهه پایداری حاکم است گفت: در مناطق صنعتی و پر تردد شاهد افزایش آلاینده‌های جوی هستیم و کیفیت هوا کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: امشب در شرق اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی شاهد وزش باد خواهیم بود.

سقوط قیمت مرغ به کمتر از نرخ مصوب

فوری/ میزان افزایش حقوق معلمان براساس نظام رتبه بندی مشخص شد

کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب و فردا در نواحی شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود و از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در اردبیل، سواحل دریای خزر و نواحی جنوبی کشور افزایش باد را شاهد خواهیم بود.

ضیائیان تصریح کرد: آخر هفته با ورود سامانه بارشی به کشور در کل نوار غربی و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: روز شنبه با تقویت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس بارش در مناطقی از جمله استان‌های قزوین و البرز ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت پنجشنبه تا روز شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

او درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: آسمان پایتخت فردا ابری و غبارآلود است. بیشترین دمای تهران به  ۱۰ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید