رقص جنجالی رضا نیکخواه در جوکر غوغا کرد + فیلم

کدخبر: ۴۶۲۱۳۰
رقص دیدنی رضا نیکخواه در برنامه جوکر سیامک انصاری که با حضور جمعی از هنرمدان معروف برگزار می شود حسابی سر و صدا کره است که فیلم آن را در ادامه می بینید.
رقص جنجالی رضا نیکخواه در جوکر غوغا کرد + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شمانیوز در قسمت سوم برنامه جوکر شاهد رقص مایکل جکسونی غلامرضا نیکخواه خواهید بود در ادامه در فیلم زیر تماشا کنید. غلامرضا نیکخواه در برنامه جوکر این حرکت طنز را انجام داد و همه بازیگران حاضر در آنجا را به خنده واداشت.

بیت کوین از نفس افتاد/ سقوط عجیب دوج کوین پس از جهش فوق العاده!

 

غلامرضا نیکخواه (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۲۷، بوشهر) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دانش آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد. وی با بازی در سریال های طنز همچون «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷» و «مرد هزارچهره»،«قهوه ی تلخ» به شهرت رسید. رضا نیکخواه در برنامه جوکر این حرکت طنز را انجام داد و همه بازیگران حاضر در آنجا را به خنده واداشت.

غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه: غلامرضا نیکخواه با نقشی که در سریال «نوروز 77» داشت به مردم معرفی شد. سال‌ها در بوشهر زندگی می‌کرد، اما چون شرایط کاری هنری در آنجا رضایت بخش نبود، به تهران آمد و حالا در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. غلامرضا نیکخواه علوم سیاسی خوانده و برعکس این رشته که فضای کاملا جدی دارد، روحیه او کاملا طنز است. 
 

غلامرضا نیکخواه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید