قول زاکانی درباره معتادان متجاهر

کدخبر: ۴۶۲۲۶۵
شهردار تهران به جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت:‌ این افراد خطایی را مرتکب شدند اما همه آنها انسان هستند و ما باید نوکری آنها را بکنیم و نسبت به آنها وظیفه داریم. خوشبختانه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و شهرداری تهران به عنوان محور مشخص شده است. لذا ان‌شاء الله ظرف دوماه آینده چهره تهران از وجود معتادان متجاهر پاک خواهد شد و دیگر این موارد را نخواهیم دید.
قول زاکانی درباره معتادان متجاهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهردار تهران با اشاره به پیگیری موضوع جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران گفت: ظرف دو ماه آینده دیگر معتادان متجاهر را در تهران نخواهیم دید.

علیرضا زاکانی در بخشی از صحبت‌های خود در نشست هم اندیشی با نخبگان منطقه ۱۷ گفت: تلاش خواهیم کرد هر محله ای حتما یک پارک مختص مادر و کودک با امکانات ویژه  آموزشی و ... داشته باشد. ۳۴۵ پارک احصا و کار آن نیز آغاز شده است. در بعد دیگری ما زمین و مجوز می‌دهیم تا خود نخبگان در محلات بحث مسکن برای زوج های جوان را پیگیری کنند. ما باید به دنبال مردم باشیم و نوع نگاه به شهر را تغییر دهیم. همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.

وی تاکید کرد: ‌۵۲ فعالیت را استخراج کردیم که بر محور مساجد، ناظر بر خانواده و مدرسه تلاش جدیدی را آغاز می‌کند که یکی از آنها فعالیت قرآنی، ورزشی و هنری و ادبی خواهد بود. این فعالیت ها خدمات رسانی و ایمنی را نیز شامل خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به جلسه روز گذشته مدیریت بحران با حضور رئیس جمهوری گفت: این جلسه چهار سال پیش با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شده بود که ۱۶ مصوبه داشت. این ۱۶  مصوبه توسط رئیس جمهوری وقت به سازمان برنامه و بودجه برای بررسی تحقق ارسال شده بود که در نهایت تنها دو مصوبه که بودجه نیاز نداشت مورد تایید قرار گرفته بود اما روز گذشته این جلسه با حضور آقای رئیسی برگزار شد و مصوبات بسیار خوبی داشت.

به گفته زاکانی، شرایط فعلی جامعه سخت است اما آینده روشن است. آینده فراروی ملت به لطف خداوند روشن است.

وی ادامه داد: ناظر بر فعالیت مساجد موارد ایمنی را نیز با مشارکت خود شهروندان پیگیری خواهیم کرد. ما با انگیزه بسیجی کار را شروع کرده ایم تا بتوانیم این مسیر را با موفقیت بپیماییم.

شهردار تهران به جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود:‌این افراد خطایی را مرتکب شدند اما همه آنها انسان هستند و ما باید نوکری آنها را بکنیم و نسبت به آنها وظیفه داریم. خوشبختانه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و شهرداری تهران به عنوان محور مشخص شده است. لذا ان‌شاء الله ظرف دوماه آینده چهره تهران از وجود معتادان متجاهر پاک خواهد شد و دیگر این موارد را نخواهیم دید.

وی تاکید کرد:‌ ۴۰۰۰ کودک خیابانی داریم که باید در کنار موضوع متکدیان و مشکلات متعدد تهران با همتی که شکل گرفته پیگیری شود موضوع زباله برها نیز که استثمار می‌شوند نیز باید پیگیری شود و چهره شهر از این موضوع پاک شود. اینها انسان هستند و آینده سازان این مملکت. این کار آغاز شده است و قطعا پیگیری خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید