رییس دفتر سابق او افشا کرد!

خشم نفرت بار ترامپ از لو رفتن اطلاعات شخصی اش!

کدخبر: ۴۶۲۳۸۹
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ به شدت از اطلاعاتی که رئیس دفتر پیشین کاخ سفید به تازگی در آخرین کتاب خاطرات خود فاش کرده عصبانی است.
خشم نفرت بار ترامپ از لو رفتن اطلاعات شخصی اش!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رولینگ استون، مارک میدوز، رییس دفتر سابق دونالد ترامپ اخیراً کتاب خاطراتی را با عنوان " رییسِ رییس" منتشر کرده که در آن به افشای برخی اطلاعات جدید در مورد شخص ترامپ پرداخته است.

فوری/ مولوی گرگیج از امامت جمعه اهل ‎سنت آزادشهر عزل شد

پیش بینی محسن رضایی از نرخ ارز در سال جدید+ فیلم

خبر مهم باقری از مذاکرات وین

به گفته منابع خبری دونالد ترامپ نیز در روز‌های اخیر به انتشار این کتاب و اطلاعات منتشر شده در آن واکنش نشان داده است. گفته می‌شود موضوع مثبت بودن تست کرونای ترامپ و اهمیت ندادن وی به این موضوع و شرکت در جلسات کاخ سفید بیش از همه ترامپ را عصبانی کرده است.

در این کتاب آمده دونالد ترامپ علی رغم اطلاع از نتیجه مثبت تست کرونای خود در یکی از مناظره‌های انتخاباتی آن را از جو بایدن مخفی کرده است.

واشنگتن پست در گزارشی در این باره نوشته: اشاره دقیق به جزئیات حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید و رفتار‌های وی با اطرافیان در این کتاب موجب خشم ترامپ شده است.

اشاره به کوچکترین جزئیات کار‌های ترامپ از جمله موضوع حمام کردن وی و نحوه رسیدگی به مو‌ها که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده موجب خشم شدید دونالد ترامپ درباره کتاب خاطرات میدوز شده است. ترامپ معتقد است زمانی که به دلیل ابتلا به کرونا بستری بوده طبیعی است که موهای برآشفته و کثیفی داشته باشد. 

پیش تر یکی از نمایندگان جمهوریخواه از ابتلای خود به کرونا به دلیل مخفی کاری ترامپ درباره ابتلای خود به این ویروس خبر داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید