خاطره جالب رونالدو از دوران بیماری پدرش

کدخبر: ۴۶۲۷۰۰
کریستیانو رونالدو خاطره‌ جالبی از رفتار فرگوسن در زمان بیماری پدرش که در بیمارستان بستری بود را تعریف کرد.
خاطره جالب رونالدو از دوران بیماری پدرش

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، سایت باشگاه منچستریونایتد مصاحبه‌ای زیبا بین فرگوسن و رونالدو را منتشر کرد که در آن کریستیانو از یک خاطره جالب در روزهای جوانی در این باشگاه پرده برداشت. 

رونالدو گفت: مهمترین چیز برای من این بود که فرگوسن هر چه را که می‌گفت، انجام می‌داد. جدای از هر گونه جام و افتخاری که به سختی بدست آمد، نگرش و رفتار او بهترین و زیباترین چیز بود. بارها گفته‌ام که سرالکس پدر فوتبالی من است. شاید یادش نباشد ولی یک روز، کاری زیبا با من انجام داد که هیچ وقت یادم نمی‌رود. این خاطره را هیچ وقت تعریف نکرده‌ام ولی الان می‌خواهم بگویم.

وی ادامه داد: پدر من به خاطر بیماری در بیمارستان بود و من اصلا حال خوبی نداشتم. بسیار احساساتی شده‌ بودم و یک وقت دیدم فرگوسن به سمت من آمد و گفت، نگران هیچ چیز نباش و برو به ملاقات پدرت و 2 تا 3 روز دیگر به باشگاه نیا. این حرف را او در شرایطی زد که ما چند روز دیگر یک بازی بسیار سخت داشتیم و من بازیکن کلیدی در آن موقع بودم. او به من گفت که هیچ چیز جای خانواده‌ات را نمی‌گیرد.

فرگوسن در ادامه صحبت‌های رونالدو گفت: یادم می آید یک روز که جوان بودم و 33 سال سن داشتم، یک بازیکن روز سه شنبه پیش من آمد و گفت که رئیس من می‌توانم روز جمعه به باشگاه نیایم؟ من علت این موضوع را پرسیدم و او به پاسخ داد که مادرم فوت کرد. من جا خوردم و به او گفتم بله حتما و پس از آن متوجه شدم که هر بازیکنی به سمت من آمد و خواست مرخصی بگیرد، بدون هیچ سوالی به او اجازه دهم. هیچ چیزی مهمتر از خانواده نیست. بدون هیچ پرسشی نباید خانواده را مقابل فوتبال و یا باشگاه گذاشت. خانواده یقینا بزرگتر و مهمتر از فوتبال و باشگاه است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید