بیژن بیرنگ بخاطر ساخت خانه سبز از مردم عذرخواهی کرد+ فیلم

کدخبر: ۴۶۲۹۵۵
بیژن بیرنگ در مصاحبه ای گفت: من خیلی ناراحتم از اینکه «خانه سبز» ساختم. ناراحتم و بابت تمام سریال‌هایم می‌خواهم عذرخواهی کنم چون به مردم امید واهی دادیم که یک خانه می‌تواند سبز باشد.
بیژن بیرنگ بخاطر ساخت خانه سبز از مردم عذرخواهی کرد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تازه نیوز، بیژن بیرنگ کارگردان و تهیه کننده با تجربه سینما  با اشاره به شرایط فعلی تلویزیون گفت: به نظرم اشتباه بزرگی در این سالها کردیم که سعی کردیم فضای مثبت‌ اندیشی باشد، سعی کردیم به مردم امید بدهیم، سعی کردیم بگوییم همه چی درست می‌شود، جنگ تمام می‌شود و کشور را یک خانه سبز دیدیم و در «دنیای شیرین دریا» یک دختر را دیدیم که می‌تواند بسازد و بعد بابت همین «دنیای شیرین دریا» تنبیه شدیم که آخر سریال همه فریاد زدند ایران می‌سازیمت و جرم این بود مگه ایران ساخته نشده؟ برای چی می‌خواهید بسازید؟ اما ساختن از نظر ما هیچ وقت تمام نمی‌شود.

او در ادامه گفت: من خیلی ناراحتم از اینکه «خانه سبز» ساختم. ناراحتم و بابت تمام سریال‌هایم می‌خواهم عذرخواهی کنم. چون به مردم امید واهی دادیم که یک خانه می‌تواند سبز باشد و آدم ها می‌توانند به شعور و فهم برسند و همان موقع که این حرف‌ها را می‌زدیم یقین دارم یک عده به ریش ما می‌خندیدند و داشتند چمدان‌هایشان را پر می‌ کردند که از این مملکت بروند.

بیت کوین درجا زد/ بازار ارزهای دیجیتال ریکاوری می شود؟

‎بیرنگ در ادامه تلویحاً ساخت برخی برنامه‌ها در تلویزیون مثل خنوانه را زیر سوال برد و گفت: کاش این جنسی کار نمی‌کردیم، کاش واقعی تر کار می‌کردیم چون شرایطش بود و میگفتیم مواظب جیب‌ و مملکت‌تان باشید. شاید در آن دوره ما خیلی هپروتی بودیم. چه فایده‌ایی داشت این مثبت اندیشی؟! مثبت اندیشی یعنی ماله بکشیم به همه چی؟ امروز دوستان ما دارند ماله می‌کشند و شرایط را توجیه می‌کنند. قبح خیلی چیزها را از بین می‌برند و نسلی را به وجود می‌آورند که بزه و دزدی و به فکر مردم نبودن یک چیز خیلی طبیعیه برایشان. دوره ما گذشته چون ما نمی‌توانیم این جنسی کار کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید