حقایقی جنجالی درباره نامزد کریستیانو رونالدو؛ از خدمتکاری تا زندگی لوکس!

کدخبر: ۴۶۳۰۶۶
جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو می‌گوید که عاشق زندگی در انگلیس است و از اینکه بعد از ۶ سال می‌تواند به شهری که در آن خدمتکار بود برگردد، خوشحال است.
حقایقی جنجالی درباره نامزد کریستیانو رونالدو؛ از خدمتکاری تا زندگی لوکس!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی جورجینا رودریگس با توصیه به پسران و دختران جوان می‌گوید از مردم می‌خواهد که برای رؤیاهای‌شان بجنگند و اگر ایده‌هایی دارند به «نه»ها گوش نکنند و رو به جلو به حرکت‌شان ادامه بدهند.

این مدل و اینفلوئنسر روز پنجشنبه به همراه همسر فوتبالیستش اعلام کرد که دو قلوهای به دنیا نیامده آنها پسر و دختر هستند. پسر بزرگ کریستیانو رونالدو، کریستیانو جونیور ۱۱ ساله، دوقلوهای ۴ ساله‌اش اوا و متئو و دخترشان آلانا مارتینای ۴ ساله در ویدئویی جالب با ترکاندن بادکنک بزرگی که از داخلش پولک‌هایی به رنگ صورتی و آبی بیرون ریخت، جنسیت دوقلوها را اعلام کردند. دوقلوها قرار است در ماه آوریل به دنیا بیایند.

جزئیات طرح اختصاص سهمیه بنزین به افراد به جای خودرو

نامزد رونالدو؛ از خدمتکار تا قصر سه میلیون پوندی!

از خدمتکاری تا زندگی لوکس

جورجینا در مصاحبه‌ای که به تازگی با مجله اسپانیایی «کازموپولیتن» داشته، در مورد عشقش به انگلیس صحبت کرد و خود را فردی با شخصیتی قوی توصیف کرد. این بانوی گفت: «هر لحظه امکان دارد زندگی ما تغییر کند اما ما اینجا واقعاً خوشحالیم. من عاشق انگلیس هستم و وقتی جوان‌تر بودم رؤیایم زندگی در لندن بود. ۶ سال پیش من در ازای جا و غذا در خانه‌ای در بریستول کار می‌کردم، و از اینکه دوباره توانستم به انگلیس برگردم و اینجا زندگی کنم خوشحالم.»

جورجینا که با رونالدو در عمارتی ۳ میلیون پوندی در چشایر زندگی می‌کند همچنین گفت که چشم‌انتظار به دنیا آمدن فرزندانش است: «احساس خوبی دارم و مشتاقانه منتظر دوقلوهایم هستم. بچه‌ها که با من برای سونوگرافی آمده بودند فکر می‌کردند قرار است همان روز دوقلوها به دنیا بیایند و از من می‌پرسیدند که پس چرا دوقلوها دنیا نیامدند؟ آن‌ها واقعاً مشتاقانه منتظر هستند.»

او به مجله گفت که هرروز میزان قندش را پایین‌تر می‌آورد و بیشتر و بیشتر آب می‌نوشد و همچنین اضافه کرد: «من با باشگاه رفتن و پیاده‌روی تناسب اندامم را حفظ می‌کنم.»

جورجینا که ۵ سال پیش فروشنده‌اش ناشناس بود که برای ساعتی ۱۰ پوند در فروشگاه کار می‌کرد و حالا ۲۹ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد گفت که به خوبی می‌داند که برای خیلی‌ها «الگو» است.

او با تأمل در مورد تحول زندگی خودش در مستندی که قرار است سال آینده در مورد زندگینامه او در نتفلیکس منتشر شود، گفت: «من عاشق کمک کردن به دختران و پسران جوانی هستم که می‌خواهند برای ادامه تحصیل از خانه دور شوند اما امکانات کافی ندارند. اما هر آنچه در توان دارند را انجام می‌دهند و کم کم شروع به محقق کردن رؤیاها و اهداف خود می‌کنند. و من این را دوست دارم. من از مردم می‌خواهم که برای رؤیاهای‌شان بجنگند و اگر ایده‌هایی دارند به «نه»ها گوش نکنند و رو به جلو به حرکت‌شان ادامه بدهند.»

او افزود: «زندگی موانع زیادی بر سر راه شما ایجاد می‌کند، مسیرهایی به چپ و راست به شما پیشنهاد می‌کند و باید تصمیم بگیری که با قلبت عمل کنی و به دنبال ارزش‌های خوب بروی و دیگران را آزار ندهی. و مهم‌تر از همه اینکه کاری را با دیگران انجام نده که نمی‌خواهی با تو انجام دهند.»

جورجینا در این مصاحبه کریستیانو را به عنوان «مشاور، محافظ و مربی» توصیف کرد. کریستیانو در پی اعلام جنسیت دوقلوهای در راهش نوشت: «جایی که زندگی آغاز می‌شود و عشق هیچوقت به پایان نمی‌رسد.»

در ویدئو دختر مشترک جورجینا و کریس به نام آلانا مارتینا و دختر کریس به نام اِوا شلوار صورتی پوشیده‌اند تا با پولک‌های صورتی درون بادکنک هماهنگ باشند. پسر بزرگ کریس با لقب کریستینیو و پسر کوچولویش به نام متئو لباس‌های تیره‌تر پوشیده بودند تا با رنگ آبی پولک‌های بادکنک هماهنگ باشند. جورجینا با دیدن جنسیت بچه‌ها گفت: «اوله، چه دوست داشتنی»، و سعی می‌کرد اشک‌های شوق خود را پنهان کند.

جورجینا گفت که از اینکه منتقدان پس از دیدن مستند «من جورجینا هستم» او را مورد انتقاد قرار بدهند ترسی ندارد چرا که خود را قوی می‌داند. همچنین اعتراف کرد که از ۵ سال قبل که با کریستیانو رابطه خود را آغاز کرد منتظر خواستگاری او است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید