کالاهای انبار شده در گمرکات ترخیص شد

وزیر اطلاعات: شرایط انحصار برای عده خاص را از بین می‌بریم

کدخبر: ۴۶۴۰۹۷
اقتصادنیوز : وزیر اطلاعات تاکید کرد که وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند شرایطی که زمینه انحصار را برای عده‌ای فراهم کرده است از بین ببرد.
وزیر اطلاعات: شرایط انحصار برای عده خاص را از بین می‌بریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان لرستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت، یاد و خاطره‌ سردار شهید سلیمانی گفت: امروز جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به محاصره درآورده است.
خطیب گفت: سران غربی ومدعیان استراتژیست، دشمنان رسمی ما وحتی رژیم صهیونیستی، واقف و معترفند، قدرت نظام اسلامی، انقلاب و جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که نه تنها باید به وجود، بلکه به اقتدارش اعتراف دارند وآمریکایی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، پرهزینه و پرهیاهو وارد منطقه شد درحال خروج است و امروز کشورهای همسایه و منطقه درتعامل با این دولت و نظام تلاش می‌کنند.
وزیر اطلاعات ارتقاء و تثبیت امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه وزارت اطلاعات دانست وگفت: همه می‌دانند ایران قدرتمندی که به وسیله نفس قدسی امام (ره) و خون شهدا بیمه شده و با رهبری فرزانه و حکیم هدایت می‌شود به عنوان قدرت منطقه‌ای در جهان نقش آفرینی می‌کند.
 خطیب با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی کشور، افزود: کالاهایی که با سرمایه مردم خریداری و حتی چندین ماه درگمرکات انبار شده بود؛ با اقدام جهادی و پیگیری دولت ترخیص شد و دراختیار مردم قرار گرفت.
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه مردم در این دوره با حضورشان در صحنه و انتخاب دولت ولایی و انقلابی، شرایط را برای خدمت و فعالیت‌های انقلابی فراهم کردند، افزود: توجه به معیشت مردم و توسعه زیر ساخت‌ها که تامین کننده معیشت مردم باشد از اولویت‌های دولت سیزدهم است که خوشبختانه امروز به رغم همه فشارها، دسترسی نظام به ذخائر ارزی بیشتر شده و در فروش نفت با مشکلات کمتری مواجه هستیم. خطیب گفت: وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند شرایطی که زمینه انحصار رابرای عده‌ای فراهم کرده است از بین ببرد.

وی که در جلسه شورای اداری استان لرستان سخن می‌گفت، سفر رئیس جمهور به لرستان را پرخیر و برکت دانست و افزود: لرستان مسئولان خوب و نمایندگان فعالی دارد که ان‌شاءالله با جدیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را پیگیری نمایند تا به نتیجه برسد.
وی لرستان را مهد علما و دانشمندان و از قدیمی‌ترین کانون‌های تمدنی و فرهنگی جهان دانست و گفت: سلحشوری و فدا کاری مردم لرستان در همه‌ برهه‌های انقلاب و دفاع مقدس زبان زد عام وخاص است که همه باید خدمتگزار این مردم باشیم.
وزیر اطلاعات گفت: برای به فعلیت درآمدن ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف نیازمند همت مسئولانی است که جهادی فکر، جهادی عمل و جهادی خدمت می‌کنند.
در پایان جلسه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان برگزار شد و مدیرکل جدید معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.
خطیب در این سفر با حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.
شایان ذکر است وزیر اطلاعات در بدو ورود به استان لرستان در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ علما و شهدا ادای احترام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید