گرانی بنزین را قبول نداریم مگر اینکه...

افشاگری سردار کوثری از نامه سپاه به دولت روحانی قبل از حوادث آبان 88

کدخبر: ۴۶۴۲۸۵
نماینده مردم تهران درباره گران شدن بنزین در آبان سال 98 گفت: یک ماه و خورده‌ای قبل از این ماجراها، سپاه کتبا به آقای روحانی نامه نوشته بود که «اگر می‌خواهی این کار را انجام دهی ما قبول نداریم، مگر که مردم را توجیه کنید»
افشاگری سردار کوثری از نامه سپاه به دولت روحانی قبل از حوادث آبان 88

به گزارش اقتصادنیوز، سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به افزایش قیمت بنزین در آبان سال 98 گفت: مثلا سال 98 که رخدادها از بحث بنزین شروع شد، آقای سلامی روز یکشنبه که در دبیرخانه شورای امنیت ملی جلسه بود، از جلسه که بیرون آمد به من زنگ زد و گفت که اینها به نتیجه رسیده‌اند که شب جمعه همه باید آماده باشند که این طرح پیاده شود. این شد که ما حتی اقدامات خود را آغاز کردیم. ناجا در درجه اول گفت من 10-15 نفر می‌گذارم در پمپ بنزین‌ها، هرکسی می‌خواهد بنزین بزند هم بیاید و منظم بنزین بزند. بعد آقای روحانی می‌گوید که «من اصلا مطلع نبودم!»

کوثری: موسوی و کروبی در حصر نیستند اما از فعالیت سیاسی منع شدند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار  داشت: یک ماه و خورده‌ای قبل از این ماجراها، سپاه کتبا به آقای روحانی نامه نوشته بود که «اگر می‌خواهی این کار را انجام دهی ما قبول نداریم، مگر که مردم را توجیه کنید». حضرت امام می‌گوید که مردم ولی‌نعمتان ما هستند و حضرت آقا می‌گوید که مردم همه کاره هستند، بعد ما بیاییم بی‌توجهی کنیم به همین مردم؟! دولت باید اطلاع رسانی می‌کرد دیگر؛ یکی از درخواست‌های ما همین اطلاع‌رسانی دولت بود. کار ما نبود، کار دولت است که وقتی می‌خواهد کاری انجام دهد باید متخصصان نفت، متخصصان اقتصادی و…. می‌آمدند و تصمیمی گرفته می‌شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید