دستگیری قاتل در دیشموک در کمتر از ۲۴ ساعت/ جزییات قتل وحشتناک مرد 51 ساله

کدخبر: ۴۶۴۳۱۹
سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی‌ کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی ۵۱ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.
دستگیری قاتل در دیشموک در کمتر از ۲۴ ساعت/ جزییات قتل وحشتناک مرد 51 ساله
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده انتظامی‌ کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل مرد دیشموکی در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و گچساران دستگیر و روانه زندانی شد.

او گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

مصطفایی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول بر اثر اصابت گلوله ناشی از شلیک اسلحه به سر و گردن به قتل رسیده است.

او بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی و همراهی با مقام قضائی، جسد مقتول را برای معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: گروهی از کارشناسان پلیس آگاهی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های کهگیلویه و گچساران به محل اعزام و با انجام تحقیقات گسترده میدانی به پنج تن مظنون و کمتر از  ۲۴ ساعت آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند. 

مصطفایی بیان کرد: متهم جوانی ۲۸ ساله و در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کرده است.

او با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش به کار رفته در قتل بیان کرد: پلیس به حمایت از قانون با هرگونه مصادیق نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید