الخزعلی:

آماده‌‌ایم درس‌ بیشتری به آمریکا دهیم/ عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند!

کدخبر: ۴۶۶۱۰۳
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: فرزندان مقاومت آماده هستند تا درس‌های بیشتری به شما بدهند و اشغالگران آمریکایی را به خروج از عراق مجبور خواهند کرد.
آماده‌‌ایم درس‌ بیشتری به آمریکا دهیم/ عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در سخنرانی که در راهپیمایی میلیونی امروز داشت، تاکید کرد: اشغالگران آمریکایی سعی در حیله‌گری داشته و تلاش می‌کنند حضور نظامی خود در عراق را توجیه کنند؛ اما مقاومت آنها را مجبور خواهد کرد با حقارت و  ناامیدی از کشور خارج شوند.

المعلومه عراق گزارش داد، همچنین الخزعلی تاکید کرد: فرزندان مقاومت آماده هستند تا درس‌های بیشتری به شما بدهند و اشغالگران آمریکایی را به خروج از عراق مجبور خواهند کرد.

الخزعلی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم اشغالگری را بپذیریم، شما باید درس‌هایی را که قهرمانان مقاومت به شما دادند، خوب یاد بگیرید و پیام‌هایی را که دلاوران مقاومت با موشک‌ها و پهپادهای خود برای شما فرستادند، بفهمید و اگر به درس‌های دیگری نیاز دارید، مقاومت شما را مجبور خواهد کرد همانند سال ۲۰۱۲ با حقارت و ناامیدی از عراق خارج شوید.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در ادامه گفت: اشغالگران فریب می‌دهند و تلاش می‌کنند حضور خود را توجیه کنند، برخی کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و تلاش می‌کنند آمریکایی‌ها را توجیه کنند، ما به آنها می‌گوییم: خجالت بکشید، تریبون آنها نباشید و به خواست و اراده خودتان احترام بگذارید.

او ضمن تقدیر از ایران اسلامی و شهید قاسم سلیمانی بابت خدماتشان به عراق، گفت: شهید ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی (نهال) مقاومت را کاشتند و در طول زندگی خود توانستند تروریسم داعش را شکست دهند.

هزاران تن از حامیان حشد شعبی عراق امروز با تجمع در شهر بغداد، دومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را بزرگ داشتند. در این مراسم هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح عراق، فالح الفیاض، رئیس حشد شعبی و دیگر رهبران گروه‌ها حضور داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید