انتقام سخت سپاه از قاتلان سردار سلیمانی

کدخبر: ۴۶۶۱۱۰
سخنگوی سپاه گفت:مهمترین انتقام ما از قاتلان سردار سلیمانی این است که نگذاریم برنامه‌ها و نقشه‌های آنان برای منطقه محقق شود.
انتقام سخت سپاه از قاتلان سردار سلیمانی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، سردار رمضان شریف در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها برای سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی با بیان اینکه ستاد مردمی که برای این مناسبت تشکیل شده بود موفق شده است که همه جریان های مردمی را برای چگونگی تبیین مکتب حاج قاسم آماده کند، گفت: سپاه میزبان همه مردم عزیز و دوستداران حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط کشور است. سپاه در ۱۵ مرحله اقدام به توزیع اقلام و کمک‌های مومنانه در دو سال اخیر که کرونا شیوع پیدا کرده، داشته است. 

وی افزود: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز در نظر داریم بزرگترین اقدام را در این حوزه انجام دهیم و ۲ میلیون بسته معیشتی برای تمامی استان‌ها فراهم شده و سازمان بسیج طرح توزیع آن را برعهده دارد و از فردا شاهد عملیات توزیع این بسته‌های معیشتی در کشور هستیم. 

شریف یادآور شد: با تجربه‌ای که از ۱۵ قبل و مرحله قبل این مرحله  داشتیم هم سرعت توزیع بیشتر خواهد بود و هم هماهنگی بهتر و با دقت بیشتری نیز توزیع  انجام خواهد شد. برخلاف همه مشکلات کرونا خیر و برکتی در این بیماری نهفته بود و آن همان کمک و همیاری مردم به یکدیگر به ویژه آسیب دیدگان از کرونا بود و این یک فرصت مغتنم است که باید آن را به یک فرهنگ دائمی تبدیل کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: ما در هفته گذشته که درگیر رزمایش بودیم این بسته‌ها هم آماده شد و در کنار آن کارهای محرومیت زدایی سپاه در ۱۳ استان کشور را داشتیم . ما در جریان کرونا به تجربه‌های خوبی رسیدیم و خدمات خوبی را هم به مردم ارائه کردیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام مراحل جدید در تزریق واکسن نورا افزود: مرحله سوم تزریق این واکسن از فردا با تزریق ۱۰ هزار دوز واکسن در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله آغاز می‌شود و پنج میلیون دوز هم از واکسن در اختیار است که توزیع می‌شود و کار خوبی است که در کنار تولیدات دیگر واکسن ها در کشور، این یکی هم عملیاتی می‌شود.

در اکوایران ببینید؛

سخنگوی سپاه پاسداران همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ نیز اظهار کرد: خوشبختانه با تاکید نیروهای چهارگانه سپاه و بخشی از سازمان بسیج به مدت ۱۵ روز انجام شد. الان که یک هفته از پایان رزمایش می‌گذرد پیام این رزمایش از سوی دشمنان انقلاب اسلامی از جمله رژیم صهیونیستی دریافت شده است و برخلاف آنچه که متاسفانه برخی در رسانه‌های مخالف نظام تلاش کردند که آن را در بعضی موضوعات حاوی تاثیرات منفی قلمداد کنند اما به گواهی کسانی که در هر حوزه‌ مربوط به آن فعالیت می‌کنند این رزمایش در همه این حوزه‌ها تاثیر مثبتی داشته است و به دشمنان نشان داد که اگر دست از پا خطا کنند پاسخ‌ خود را خواهد گرفت.

شریف تاکید کرد: سپاه پاسداران به عنوان حافظ دستاوردهای نظام اسلامی ماموریت تعریف شده خود را با هماهنگی لازم با مراجع ذی ربط انجام می‌دهد و رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ هم با همین ملاحظات انجام شد. همچنین برخلاف هیاهوی دشمنان درباره رزمایش‌های سپاه مردم این مناطق برخورد همیارانه و همکاری و مهر و محبت خود را در طول زمان برگزاری رزمایش به نیروهای سپاه پاسداران نشان دادند.

 وی در پاسخ به این پرسش که برنامه سپاه پاسداران برای انتقام‌گیری از قاتلان شهید سلیمانی چیست، تصریح کرد: مهمترین انتقام ما از قاتلان سردار سلیمانی این است که نگذاریم برنامه‌ها و نقشه‌های آنان برای منطقه محقق شود. مهمترین چیزی که می‌تواند روح شهید سلیمانی را شاد کند و انتقامی معنادار تلقی شود عدم توفیق  آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه است. مهمترین هدف قطع کردن دست و پای آمریکایی‌ها از منطقه بود که به فضل خدا در حال انجام است و امیدواریم با همکاری کشورهای محور مقاومت این امر تکمیل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید