واکنش باشگاه استقلال به ادعای باران چشمه

کدخبر: ۴۶۶۱۴۴
باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های مهرعلی باران چشمه برای مدیرعاملی پرسپولیس اعلام کرد: به نظر می‌رسد که از صحبت‌های آقای باران چشمه سوء برداشت شده و ذکر این نکته لازم است که تمرکز آقای آجورلو بر مسائل باشگاه استقلال است و طبیعتا ورودى به مسائل غیرمرتبط نداشته‌اند.
واکنش باشگاه استقلال به ادعای باران چشمه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه استقلال تهران نسبت به ادعای سردار مهرعلی باران چشمه واکنش نشان داد.

در پی مصاحبه آقای باران چشمه که موجب سوء برداشت و انتساب یک موضوع نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شده ارائه توضیحات زیر لازم است: 

جناب آقای آجورلو نه مداخله‌ای درباره معرفی گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشته و نه پیشنهادی به آقای باران چشمه مبنی بر مدیریت این باشگاه مطرح نموده بلکه اساسا تمرکز خود را بر مسائل باشگاه استقلال قرار داده‌اند. 

درباره آنچه از قول آقای باران چشمه گفته شده باید به چند نکته اشاره شود؛ 

 آقای باران چشمه طی تماسی در روز دوشنبه خواستار ملاقات حضورى با مدیرعامل باشگاه استقلال شدند که منجر به برگزارى نشست مشترک شامگاه سه‌شنبه گذشته گردید.

ایشان در این جلسه بیان نمودند که پس از پیشنهاد مسئولین مربوطه به ایشان جهت پذیرش مسئولیت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، کلیه مراحل و اقدامات لازم حتى دریافت موافقت مسئولین ذیربط جهت دریافت حکم مدیرعاملى را طی کردند و از آقای آجورلو خواستند تا پیرامون این موضوع مشورت بدهند به این جهت که گویا دوستانی به ایشان توصیه کردند که حتما به واسطه پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مدیریت در استقلال و پرسپولیس با آقای آجورلو مشورت نمایید.

لذا انتساب این که آقای آجورلو، آقای باران چشمه را بعنوان مدیر عاملی پرسپولیس معرفی کرده نادرست و خلاف واقعیت است. 

در این گفت‌وگو، مدیرعامل باشگاه استقلال بدون مداخله در امور غیرمرتبط از آنجا که کار مدیریت ایشان را بنا به گفته‌های خودشان (آقای باران چشمه) قطعی دانستند برای وی آرزوی موفقیت کردند و هیچ دخل و تصرفى در این موضوع و فرآیند آن نداشته‌اند.

بنابراین به نظر می‌رسد که از صحبت‌های آقای باران چشمه سوء برداشت شده و ذکر این نکته لازم است که تمرکز آقای آجورلو بر مسائل باشگاه استقلال است و طبیعتا ورودى به مسائل غیرمرتبط نداشته‌اند.

باشگاه استقلال بدون توجه به جوسازی رقبا با توکل به خداوند کریم و با حمایت هواداران عزیز و تلاش کادر فنی و بازیکنان با قدرت به مسیری که در پیش گرفته با آرامش و متانت ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید