اومیکرون حتما وارد این استان شده است!

کدخبر: ۴۶۶۱۵۶
سرمست شوشتری با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلاء به اومیکرون در خوزستان ثبت نشده گفت: با توجه به اینکه تنها از یک درصد موارد قطعی ابتلاء تست شناسایی اومیکرون گرفته می‌شود قطعاً اومیکرون وارد خوزستان شده است که پروتکل‌های بهداشتی باید سختگیرانه اجرا شوند.
اومیکرون حتما وارد این استان شده است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اینکه تنها از یک درصد موارد قطعی ابتلا تست شناسایی امیکرون گرفته می‌شود قطعاً امیکرون وارد خوزستان شده است

 محمدحسین سرمست شوشتری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در هفته گذشته موارد ابتلاء و بستری بیماران کرونایی در خوزستان نسبت به هفته قبل تغییر عمده‌ای نداشته و تعداد بیماران نیازمند تست نیز از ۹۰۰ نفر به ۷۵۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته روزانه ۱۵ - ۲۵ مورد مثبت، پنج مورد بستری و صفر تا دو مورد فوتی کرونایی در خوزستان گزارش شده افزود: با توجه بروز سویه اُمیکرون در کشور شرایط شکننده شده و باید مراقبت کنیم تا ساده‌انگاری در استان ایجاد نشود.

سرمست شوشتری با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلاء به اومیکرون در خوزستان ثبت نشده عنوان کرد: با توجه به اینکه تنها از یک درصد موارد قطعی ابتلاء تست شناسایی اومیکرون گرفته می‌شود قطعاً اومیکرون وارد خوزستان شده است که پروتکل‌های بهداشتی باید سختگیرانه اجرا شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا در خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پوشش نوبت اول واکسیناسیون در جمعیت هدف ۸۳ درصد، نوبت دوم ۶۷ درصد و نوبت سوم ۱۰.۵ درصد است.

وی گفت: استقبال از تزریق دوز سوم در اهواز، اندیمشک، دزفول و مسجدسلیمان بسیار خوب بوده است که امید است مردم در همه شهرها سریع‌تر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید