نزاع خیابانی در یاسوج / متهمان دستگیر شدند

کدخبر: ۴۶۶۲۷۸
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: دو نفر از متهمان نزاع خیابانی در یاسوج دستگیر شدند و تلاش ها جهت دستگیری و بازداشت سایر عوامل ادامه دارد.
نزاع خیابانی در یاسوج / متهمان دستگیر شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از دستگیری و بازداشت دو نفر از متهمان نزاع خیابانی در این شهر خبر داد

سید علی ملک حسینی در خصوص این نزاع اظهار کرد: ۲ نفر از عوامل اصلی حادثه ی نزاعی که چند روز قبل در یاسوج اتفاق افتاد و فیلم آن در فضای مجازی بسیار بازنشر داده شد، با تلاش بسیار زیاد پلیس اطلاعات و نیروی انتظامی و با پادرمیانی و وساطت ریش سفیدان و معتمدین، معرفی و پس از انجام بازجویی روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: تلاش ها جهت دستگیری و بازداشت سایر عوامل ادامه دارد.

ملک حسینی در ادامه ی این مصاحبه، ضمن توصیه هم استانی ها به صبوری در مقابل چنین حوادثی، گفت: شایسته است هم استانی های عزیز، اولاً در رفتارها و مراوداتی که با هم دارند آستانه ی صبر و تحمل شان را افزایش دهند و سپس در خصوص این حادثه و جرمی که بین دو طرف دعوا رخ داد طرفین از قبل، همدیگر را می شناختند و یک انتقام شخصی بود.

وی در خصوص باز نشر چنین فیلم ها و کلیپ هایی در فضای مجازی نیز اظهار کرد: اگر در آن لحظه ی اتفاق افراد کمی این صحنه را دیدند، اما بازنشر آن باعث شدکه همه ی استان و تمام کشور این صحنه را ببینند.

 دادستان یاسوج گفت: بازنشر این فیلم‌ها، خود بازنشر خشونت هست.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، ملک حسینی به هم استانی ها توصیه کرد در صورتی که چنین صحنه‌هایی را مشاهده کردید، فیلم‌های آن را برای شناسایی مجرمان به دست پلیس برسانند، اما از باز نشر بی جهت آن در فضای مجازی خودداری، چون تولید خشونت و باعث بدنامی مردم فهیم و فرهنگی استان خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید