حساب کاربری سناتور آمریکایی برای همیشه تعلیق شد

کدخبر: ۴۶۶۴۵۶
شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری شخصی "مارجوری تیلور گرین" نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل تخلفات متعدد و نقض مکرر سیاست عدم انتشار اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا برای تعلیق کرد.
حساب کاربری سناتور آمریکایی  برای همیشه تعلیق شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حساب کاربری شخصی این جمهوری‌خواه ایالت جورجیا با استفاده از سیستم برخورد توییتر که در ماه مارس سال ۲۰۲۱ به کار گرفته شد، برای همیشه به حالت تعلیق درآمد.
خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد، این سیستم از هوش مصنوعی برای شناسایی پیام ها درباره ویروس کرونا استفاده می‌کند و این پیام های گمراه‌کننده و مضر برای مخاطب را پاک می کند.
دو یا سه برخورد باعث مسدود شدن ۱۲ ساعته حساب کاربری فرد مورد نظر در توییتر می شود. چهار برخورد باعث تعلیق یک هفته‌ای حساب کاربری شده  و تکرار اخطارها برای بیش از ۵ مرتبه  می‌تواند  حذف دائمی حساب کاربری افراد از توییتر را به دنبال داشته باشد.
گرین در بیانیه‌ای در پیام‌رسان تلگرام، اقدام توییتر را غیرآمریکایی خواند. او نوشت که حساب کاربری او پس از توییت کردن آمار از سیستم گزارش رویدادهای نامطلوب واکسن به حالت تعلیق درآمده است. این پایگاه داده دولتی داده های خام تأیید نشده را منتشر می کند.
گرین گفت: توییتر دشمن آمریکاست و نمی تواند حقیقت را کنترل کند. من به آمریکا نشان خواهم داد که ما به آنها نیاز نداریم و زمان شکست دادن دشمنانمان فرا رسیده است.
در ماه ژوئیه، پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از شرکت های فناوری خواست تا در مقابل ادعاهای ساختگی و "کشنده" علیه واکسن کرونا اقدامات جدی تری انجام دهند، توییتر حساب کاربری گرین را به مدت یک هفته تعلیق کرد.
توییتر از تلاش‌های خود برای مبارزه با اطلاعات غلط و خطرناک درباره کرونا دفاع کرده و گفته است که هزاران توییت و میلیون‌ها حساب کاربری در سراسر جهان را حذف و به چالش کشیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید