تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر ایران

کدخبر: ۴۶۶۸۴۷
طبق معمول از بین چهره‌هایی که در طول مسابقات این هفته به میدان رفتند، بنابر اولویت‌های پستی ۱۱ بازیکن به‌عنوان شاخص‌ترین چهره‌های هفته انتخاب شدند.
تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در روز گذشته پیگیری شد و به پایان رسید. در این میان برخی از بازیکنان مطابق هر هفته با درخشش در ترکیب تیم‌های خود توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به همین بهانه تیمی منتخب از این افراد تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: داود نوشی صوفیانی (مس رفسنجان)

گلر تیم فوتبال مس روز خوبی مقابل صنعت نفت آبادان داشت و علیرغم اینکه مسی‌ها توانستند مقابل حریف آبادانی به برتری پرگلی دست پیدا کنند ولی صنعت نفت موقعیت‌های خوبی روی دروازه مس ایجاد کرد و صوفیانی در طول نود دقیقه دو بار توانست با فوق واکنش دروازه تیمش را نجات دهد و چند توپ گیری خوب و به موقع دیگر هم در طول نود دقیقه داشت و شاید اگر روز خوبش نبود این فاصله با تیم حریف ایجاد نمی‌شد.

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان اصفهان)

اسماعیلی فر در دیدار مقابل پدیده یک بار دیگر توانایی‌های خودش را به رخ کشید. او علاوه بر عملکرد کم نقص دفاعی خودش در حمله به تیم کمک کرد و روی هر دو گلی که سپاهان زد تاثیر مستقیم داشت. گل اول سپاهان که با ارسال بی نقص او توسط احمدزاده تبدیل به گل شد و گل دوم را هم مغانلو روی برگشت شوت او به سمت دروازه به ثمر رساند تا چهره اول برتری تیمش در این دیدار باشد.

مدافع میانی: سامان فلاح (پیکان)

پیکان در دیدار مقابل فولاد روز دفاعی خوبی را پشت سر گذاشت و به جز یک گلی که این تیم دریافت کرد در سایر موارد خط دفاعی شاگردان مجتبی حسینی روز کم اشتباهی را برابر خط حمله این تیم پشت سر گذاشتند. سامان فلاح در این میان عملکرد بهتری نسبت به دو هم پستی خودش داشت و با برتری در نبردهای هوایی و همچنین قطع توپ هایی که مقابل محوطه جریمه داشت از فشار حملات روی دروازه تیمش کم کرد و در مجموع روز خوبی را پشت سر گذاشت.

مدافع میانی: شایان مصلح (گل گهر سیرجان)

مصلح در دیدار مقابل پدیده در پست غیر تخصصی خودش بازی می‌کرد ولی عملکرد خوبی در دفاع میانی برای سیرجانی‌ها داشت. او به خوبی توانست مقابل حملات تیم نفت مسجد سلیمان ایستادگی کند.

مدافع چپ: میثم مجیدی (آلومینیوم اراک)

مدافع تیم آلومینیوم با ورود به زمین تعویض طلایی رسول خطیبی لقب گرفت و در دقایق اندک حضورش مقابل استقلال توانست با گلزنی به زیبایی هرچه تمام تر شکست تیمش را با تساوی عوض کند و یک امتیاز ارزشمند به ارمغان بیاورد. او در طول 23 دقیقه حضورش در زمین بازی یک شوت به سمت دروازه دیگر هم داشت و دوبار هم از مهاجمان استقلال قطع توپ کرد.

هافبک میانی: نوید عاشوری (گل گهر سیرجان)

عاشوری برای دومین هفته متوالی توانست برای گل گهر بدرخشد و چهره اصلی در برتری تیمش لقب بگیرد. او در میانه میدان به خوبی نقش یک بازیساز و توپ پخش کن را ایفا می‌کند و در دیدار با فجر هم علاوه بر یک گلی که به ثمر رساند توانست دو پاس کلیدی بدهد 4 شوت در چهارچوب و سه تکل موفق در این بازی از خودش به ثبت برساند.

هافبک هجومی: سیامک نعمتی (پرسپولیس)

سیامک نعمتی توانسته در بازگشت به ترکیب پرسپولیس عملکرد درخشانی در هفته‌های اخیر داشته باشد این درخشش مقابل تراکتورهم ادامه داشت. او در این دیدار علاوه بر گلی که به ثمر رساند تاثیر خودش را در سایر دقایق بازی روی روند هجومی پرسپولیس گذاشت و سه موقعیت دیگر هم برای تیمش ساخت که با بدشانسی و بی دقتی مهاجمان راهی گل نشد. او بهترین بازیکن تیمش در جریان دیدار با تراکتور و برتری سخت در این بازی بود.

هافبک هجومی: مجید علیاری (مس رفسنجان)

عملکرد فوق العاده ای از خودش در ترکیب مس مقابل صنعت نفت آبادان داشت و در جریان پیروزی 3 گله تیمش دو پاس گل به حریفان داد تا چهره اصلی این بازی باشد. علیاری بازی خوبش را به این دو پاس گل خلاصه نکرد و 2 پاس کلیدی دیگر هم به بازیکنان تیمش داد که تبدیل به گل نشدند و علاوه بر آن 2 شوت در چهارچوب و 6 نبرد هوایی موفق به ثبت رساند.

مهاجم: میلاد جهانی (ذوب‌آهن)

روز درخشانی در دیدار مقابل فجر سپاسی داشت و چهره اصلی تیمش بود و موفق شد هر دو گل این بازی را به ثمر برساند و به تنهایی 3 امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد. او به جز دو گلی که زد 2 شوت در چهارچوب در این بازی داشت و سه پاس کلیدی به هم تیمی‌هایش داد که مورد استفاده آنها قرار نگرفت و یک دریبل موفق هم به ثبت رساند تا آمار خوش در این بازی را تکمیل کند.

مهاجم: فرشاد احمدزاده (سپاهان)

احمدزاده این روزها تبدیل به آچار فرانسه ترکیب سپاهان شده است و در هر بازی در پست های مختلف برای تیمش به میدان می‌رود و همیشه هم عملکرد درخشانی دارد. او که چند بازی هافبک پشت مهاجم بود، دوباره به پست مهاجم کناری برگشت و توانست با وجود قد و قامت نه چندان بلندی که دارد پاس عالی اسماعیلی فر را با ضربه سر دقیق تبدیل به گل کند و نقش موثری در پیروزی تیمش داشته باشد.

مهاجم: شهریار مغانلو (سپاهان)

مهاجم سپاهان که این روزها تحت فشار انتقادات قرار داشت توانست یکی از گل‌های تیمش در جریان بازی با پدیده را به ثمر برساند تا هم به برد تیمش کمک کرده باشد و هم کمی از این فشار انتقادات کم کند. مغانلو با جایگیری های خوب خودش در این بازی چند موقعیت گل دیگر هم به دست آورد که با بدشانسی و درخشش خط دفاع و دروازه‌بان حریف تبدیل به گل نشد.

lineup(11)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید