فوری؛ آخرین جزییات از وضعیت پرواز شیراز-تهران

کدخبر: ۴۶۷۳۸۹
اقتصادنیوز: پرواز شماره ۴۲۳ شیراز-تهران که بعد از ۱۰ دقیقه پرواز، به علت نقص فنی در فرودگاه شیراز به زمین نشست، بعدازظهر و پس از چند ساعت توقف برای تعمیر، راهی تهران شد.
فوری؛ آخرین جزییات از وضعیت پرواز شیراز-تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی محبی جمعه گفت: پرواز شماره ۴۲۳ ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح جمعه ۱۷ دیماه فرودگاه شیراز را به مقصد تهران با ۱۰۹ نفر مسافر ترک کرد.

وی ادامه داد: خلبان این پرواز حدود ۱۰ دقیقه بعد از پرواز به دلیل افت فشار کابین بار هواپیما درخواست برگشت به مبدأ داشت که باتوجه به اینکه این هواپیما هنوز از محدوده شیراز خارج نشده بود مجددا در فرودگاه مبدأ به زمین نشست.

محبی اضافه کرد: به محض فرود این هواپیما مسافرین پیاده شدند و در سالن ترانزیت موقتا اسکان داده و از آنها پذیرایی شد و مهندسین نیز مشغول رفع عیب شدند.

وی با بیان اینکه نقص فنی مشاهده شده در این پرواز حکایت از سطح بالای خطر را داشت،گفت: بعد از فرود این هواپیما،مهندسین تعمیرات فرودگاه شیراز فراخوان شده و مشغول رفع عیب شدند و در این زمان از مسافرین با پذیرایی و نهار گرم استقبال شد.

وی عنوان کرد: این هواپیما بعد از رفع نقص در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه امروز شیراز را به مقصد تهران ترک کرد و ۸۴ نفر از مسافرین با این پرواز عازم تهران شدند و مابقی مسافرین نیز یا انصراف دادند و یا با سایر خطوط به تهران سفر کردند.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در استان فارس و بندر لنگه با بیان اینکه این پرواز ۱۰۹ نفر مسافر داشت، گفت: این هواپیما از نوع فوکر است که بیش از ۳۰ سال سن دارد و به همین دلیل مهندسین از کمترین خطا در این هواپیما هم به سادگی نمی گذرند و تا اطمینان کامل از رفع نقص اجازه پرواز داده نمی شود.

پرواز شیراز-تهران پس از رفع نقص فنی راهی مقصد شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید