بازیگر کمدین ایرانی کشف حجاب کرد!+عکس

کدخبر: ۴۶۷۴۱۸
اقتصادنیوز: به تازگی مرجانه گلچین برای تبلیغات مدلینیگ عکسی را بدون حجاب از خود منتشر کرده است.
بازیگر کمدین ایرانی کشف حجاب کرد!+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، مرجانه گلچین بازیگر قدیمی و سرشناس که تازگی وارد عرصه تبلیغات شده عکسی را از خود به صورت مدلینگ و کاملا بی حجاب در اینستاگرامش منتشر کرد.

عشق به مدلینگ "بازیگر معروف" را مجبور به کشف حجاب کرد

حرکات دور از انتظار مرجانه گلچین در سن 53 سالگی!

مرجانه گلچین بازیگر 53 ساله سینما و تلویزیون به مناسبت شب یلدا عکس های جذاب از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

مرجانه گلچین از بازیگران بسیار دوست داشتنی و خوش برخورد در عرصه هنر و بازیگری می باشد. مرجانه گلچین را بیشتر با نقش های طنز در تلویزیون می شناسیم البته نقش جدی و غیر طنز هم داشته که شاید نزدیک ترین آن ها که در ذهن ها هنوز مانده حضور در سریال نفس گرم باشد که در این سریال نقشی کاملا متفاوت داشت؛ نقشی که به گفته خود مرجانه گلچین به روحیات و زندگی شخصی اش بسیار نزدیک بود.

 

مرجانه گلچین در کل بازیگر بی حاشیه است اما در عین حال بیش از 1.5 میلیون فالوور نیز دارد و از فعالان اینستاگرام است. به تازگی و به مناسب شب یلدا تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که بسیار جوان تر از سنش میخورد و موهایی بلوند و میکاپی جذاب دارد.

البته این نخستین بار نیست که مرجانه خانوم تصویری جذاب و آتلیه ای منتشر می کند اینطور که معلوم است مرجانه گلچین هم همانند بهاره رهنما بر خلاف سن و سالش دلی جوان و پر انرژی دارد.

البته برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند که چنین حرکاتی از هنرمندانی مثل مرجانه گلچین دور از انتظار است چرا که مردم و مخاطبین جوری دیگر روی ایشان حساب می کنند اما ظاهرا فضای مجازی و چشم و هم چشمی میان برخی خانم ها در سینما آنقدر بالا گرفته که شاهد تصاویری و رفتار هایی ناجور می شویم. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید