انفجار گوشی‌های وان پلاس در هند

کدخبر: ۴۶۸۵۰۴
یک دستگاه وان پلاس نورد CE در هند منفجر شد.
انفجار گوشی‌های وان پلاس در هند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از کاربران بدشانس وان پلاس به نام «یوشیانت گوسوامی» (Dushyant Goswami) تصاویری از گوشی خود را در صفحه توییترش به اشتراک گذاشته که وان پلاس نورد CE را در شرایط اسفناکی نشان می‌دهد. این کاربر می‌گوید وقتی سعی داشت موبایل را جیبش بیرون بیاورد، دستگاه ناگهان منفجر شد.

این پست به فاصله کوتاهی از روی صفحه گوسوامی حذف شد، اما وب‌سایت 91mobiles توانست متن آن را ذخیره کند. این کاربر نوشته بود: «موبایل من از برند پرطرفدار وان پلاس بود که وعده ارائه بهترین کیفیت را می‌دهد. دستگاهم را 6 ماه پیش خریده بودم و دیروز وقتی داشتم آن را از جیبم در می‌آوردم، منفجر شد. این اتفاق نه فقط ناگوار بلکه خطرناک است. آیا وان پلاس پاسخی بابت این حادثه دارد؟»

وان پلاس نورد جدیدی به کاربر تحویل داده می‌شود

گوسوامی می‌گوید خوش‌شانس بوده که انفجار گوشی صدمه‌ای به او وارد نکرده است. این کاربر ادعا می‌کند که وان پلاس با او تماس گرفته و پیشنهاد داده که موبایل جدیدی برایش ارسال شود. احتمالا دلیل حذف پست هم همین ارتباط وان پلاس بوده است. گوسوامی در توییتی نوشت: «از همه بابت حمایت‌هایشان ممنونم. تیم وان پلاس ساعت 8 دیشب با من تماس گرفت و قول داد تا سه‌شنبه دستگاه جدیدی برایم بفرستد.»

اگر این ادعا درست باشد، وان پلاس برای اولین بار تصمیم گرفته که برای قربانی انفجار گوشی خود دستگاه جدید ارسال کند. پیش‌تر در فصل تابستان گذشته یک دستگاه وان پلاس نورد 2 5G منفجر شد و به زنی که به همراه این گوشی در حال دوچرخه‌سواری بود آسیب زد.

وان پلاس نورد CE

 

وان پلاس پس از آن حادثه در بیانیه‌ای نوشت: «اولویت اول ما سلامت و ایمنی مشتریانمان است. بلافاصله پس از شنیدن این حادثه با کاربرمان تماس گرفتیم و تحقیقات کامل خود را شروع کردیم. نتایج حاصله نشان می‌دهد که آسیب این دستگاه ناشی از عوامل خارجی بوده و ارتباطی به شیوه تولید یا خود محصول ندارد.» در ادامه هم یک وکیل هندی مدعی شد که گوشی وان پلاسش منفجر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید