اخبار هواشناسی/ بارش شدید باران در این استان ها

کدخبر: ۴۶۹۰۳۰
کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت هواشناسی کشور توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار هواشناسی/ بارش شدید باران در این استان ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - فریبا گودرزی گفت: با سامانه بارشی در کشور تا ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش برف، باران و وزش باد شدید خواهیم بود؛ در استان‌های جنوبی رعدوبرق و در نیمه شمالی کشور کاهش ۶ تا ۱۲ درجه دمای به هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او روز شنبه در اکثر مناطق کشور و روز یکشنبه در استان‌های سمنان، اصفهان، قم، مرکزی و جنوب خوزستان و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به جز استان‌های سمنان، اصفهان، جنوب خوزستان، یزد و خراسان جنوبی در سایر مناطق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی ها نشان می دهد که، شدت بارش در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال فارس، لرستان غرب کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان و مازندران بوده است.

سازمان هواشناسی روز گذشته اعلام کرده بود: با فعالیت سامانه بارشی، در نواحی شمال‌غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب، برخی مناطق شمال شرق کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی شمال تهران، البرز، قزوین و بخش‌هایی از استان‌های کرمان و یزد، شاهد بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف هستیم.

مشاهدات میدانی نشان می دهد که بارش برف در استان های شمالی از جمله آذربایجان شرقی و اردبیل آغاز و باران استان های گیلان و مازندران را در برگرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید