خوابیدن غم انگیز پدری با دخترش در قبر / دلیل این کار چیست؟+عکس

کدخبر: ۴۶۹۹۵۸
اقتصادنیوز: پدردختر بچه بیمار می گوید: دیگر هیچ امیدی به بهبودی دخترم نیست پس باید واقعیت را پذیرفت به همین دلیل تصمیم گرفته ام تا او را برای بازی هر روز به جایی بیاورم که در آینده نزدیک خواهد آمد.
خوابیدن غم انگیز پدری با دخترش در قبر / دلیل این کار چیست؟+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از منیبان، پدری که دختر بیمارش را به بهانه بازی با خود به داخل قبر برده و ساعاتی را در آنجا می مانند تا بنا به گفته خودش فرزند کوچکش به آنجا عادت کند. هزاران دلار برای درمان هزینه شده است و در حال حاضر والدین دختربچه بیمار توان مالی برای ادامه درمان را ندارند.

"ژانگ زین لی"دوساله از زمانی که تنها دو ماهه بود به دلیل ابتلا به نوعی بیماری خونی دوره درمان سختی را آغاز کرد. از اولین تشخیص تا به امروز خانواده این دختر بچه چینی حدود 11 هزار یورو برای درمان او هزینه کردند و در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی توانایی ادامه دوره درمان فرزندشان را ندارند از طرفی پزشک معالج واقعیت تلخ درمان ناپذیر بودن بیماری دخترشان را به آنها گفت تا باقی عمر فرزندشان را در جایی بهتر از بیمارستان سپری کنند.

 پدر این دختر بچه بیمار می گوید:بعد از این اتفاقات به این نتیجه رسیده ام که دیگر هیچ امیدی به بهبودی دخترم نیست پس باید واقعیت را پذیرفت به همین دلیل تصمیم گرفته ام تا او را برای بازی هر روز به جایی بیاورم که در آینده نزدیک خواهد آمد.

قبر-دختر

او نمی داند چرا ما هر روز با هم در این گودال مشغول به بازی می شویم برای همین با آرامش از اینکه کنار من است به سرگرمی های بچه گانه خود می پردازد. دختر کوچک من مبتلا به نوعی تالاسمی پیشرفته است و به دلیل بیماری خونی که دارد تا آخر عمر باید تحت درمانهای خواص قرار گیرد از طرفی پزشک به دلیل وضعیت جسمی دخترم درمان را بی فایده دانست از آن به بعد احساس کردم که نباید بیش از این او را آزار داد و باید زندگی هرچند کوتاه را برایش طبیعی سپری کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید