درخواست مهم بازیگر مشهور از مردم

کدخبر: ۴۷۰۰۶۰
اقتصادنیوز: مهران رجبی، بازیگر سریال روزگار قریب که به ملاقات محمد کاسبی رفته بود، از آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند خبر داد و از مردم خواست برای بهبود حال ایشان دعا کنند.
درخواست مهم بازیگر مشهور از مردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بازیگر سریال «روزگار قریب» گفت: وضعیت جسمانی محمد کاسبی رضایت‌بخش نیست و از مردم می‌خواهیم برای سلامتی ایشان دعا کنند.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که امروز همراه با مجید مجیدی به ملاقات محمد کاسبی رفته است، در گفت وگو با خبرنگار تلوزیونی ایرنا در مورد آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت اظهار داشت: به دلیل این که  کاسبی نارسائی قلبی شدیدی دارد حالش رضایت بخش نیست. با توجه به وضعیت جسمانی محمد کاسبی و شل بودن عضلات قلبش، پمپاژ خون برای وی دشوار شده است و بیشتر باید در حالت دراز کشیده باشد تا خون رسانی قلب در بدن وی بهتر صورت گیرد.

وی افزود: وضعیت وی به نحوی است که تنفس برایش قدری مختل شده است.

بازیگر سریال روزگار قریب با تاکید بر اهمیت حفظ شرایط آرام برای کاسبی تاکید کرد: پزشک معالج وی درخواست کرد، به دلیل این که این بازیگر سینما و تلویزیون روحیه‌ حساسی دارد و در شرایط موجود احساساتی شدن برای تندرستی ایشان مخاطره آمیز است، دوستان و هنرمندان به عیادت وی نیایند و اجازه استراحت را به او بدهند.

رجبی در توضیح این که چرا در عکسی که امروز از عیادت وی و مجید مجیدی در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد حال محمد کاسبی رو به بهبود است، گفت: کاسبی به دلیل این که آدمی با روحیه و مهمان پذیر است و تلاش می کند که در حضور مهمان درد خود را پنهان کند، روبه بهبودی به نظر می‌رسد اما موضوع این است که حال ایشان مساعد نیست و حتی شرایط راه رفتن ندارد.

وی با توضیح این که با توجه به نظر پزشکان معالج ایشان زمان مرخصی کاسبی از بیمارستان مشخص نیست اظهار داشت: از مردم خواسته ایم که برای بهبود حال ایشان دعا کنند.

محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند ماه پیش هم به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در روزهای اخیر به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

وی  هنرمندی‌ست که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را مشاهده کرد. او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری دارد و از  بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی  به حضورش در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید