خانم کمدین مشهور با لاغری عجیب خود غوغا کرد+تصاویر

کدخبر: ۴۷۰۴۹۵
اقتصادنیوز: ربل ویلسون بازیگر کمدین هالیوود بیش از 30کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد.
خانم کمدین مشهور با لاغری عجیب خود غوغا کرد+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تابناک باتو، اختصاصی تابناک باتو ـ ربل ویلسون، ستاره ۴۱ ساله فیلم "Bridesmaids "، که به سبب اصلاح سبک زندگی خود، بیش از ۳۰ کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد، بیان کرد که راهکار اصلی او برای کاهش وزن صرفا «راه رفتن با سرعت متوسط» بوده است.

کاهش وزن عجیب کمدین هالیوودی

 

کاهش وزن عجیب کمدین هالیوودی
در مصاحبه‌ای از این بازیگر، او بیان داشت که: «دکتر به من گفت: ربل، راه رفتن، بهترین راه برای از دست دادن چربی‌های اضافی بدن است.»
برای این کار، نیازی نیست تا پیاده روی‌های طولانی مدت داشته یا در مسیر‌های سخت و سربالایی قدم بزنید. برای کاهش وزن، کافی است تا به طور روزانه تنها یک ساعت پیاده روی معمولی داشته باشید. از این رو می‌توانید از شر چربی‌های اضافی بدن خود خلاص شوید.

کاهش وزن عجیب کمدین هالیوودی
این بازیگر قبل از شروع دوره کاهش وزن خود، در سال ۲۰۲۰ به یک مرکز بهداشتی اتریشی مراجعه کرده بود و طی مصاحبه‌هایی بیان داشت که آزمایشات و درمان‌هایی با فناوری‌های پیشرفته در این زمینه دریافت کرده است. با این حال، او توصیه پزشک خود مبنی بر داشتن روزانه یک ساعت پیاده روی را، تکنینکی بسیار جالب دانست.

کاهش وزن عجیب کمدین هالیوودی
این ستاره بیان داشت که راه حل ساده، اما تاثیرگذار پزشک اش واقعا برای او آرامش بخش بوده است. ربل، در مصاحبه‌هایی که در گذشته داشت، بیان کرده بود که در فکر باردارشدن است. از این رو، تخمک‌های خود را منجمد کرده بود. او همچنین اعتراف کرد که تمایل او برای مادر شدن، سبب شده است تا سلامت خود را در اولویت قرار دهد. این ستاره همچنین ادعا کرد که همکارانش از کاهش وزن او چندان خوشحال نبودند.

ربل در ماه دسامبر طی مصاحبه‌ای با برنامه صبحانه بی‌بی‌سی، توضیح داد که وقتی به همکاران خود گفت که زندگی او قرار است تا از نظر فیزیکی متحول شود، بازخورد‌های فراوانی دریافت کرد. برای مثال، آن‌ها می‌پرسیدند «چرا می‌خواهی این کار را انجام دهی در حالی که منبع اصلی درآمد تو از شخصیت چاق و بامزه توست؟» این بازیگر استرالیایی بیان کرد که هدف از کاهش وزن او صرفا کاهش سایز لباس و ... نبوده است؛ بلکه سلامت او در اولویت اول قرار داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید