سقوط اجراکننده سیرک در مقابل چشمان وحشت‌زده تماشاچیان + فیلم

کدخبر: ۴۷۰۸۶۵
اقتصادنیوز: در ویدئوی ارائه شده لحظه سقوط یک اجراکننده سیرک از ارتفاع حین بدلکاری جلوی چشم تماشاچیان را مشاهده می‌کنید.
سقوط اجراکننده سیرک در مقابل چشمان وحشت‌زده تماشاچیان + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط از ارتفاع یک اجراکننده سیرک در آلمان را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش دیلی میل، «لوکاس مالوسکی»، اسکیت باز حرفه‌ای و مجری در حال اجرای بدلکاری بود که ناگهان دچار حادثه شد. این اتفاق زمانی رخ داد که لوکاس حین پرش با کفش اسکیت ناگهان روی لبه سکو فرود آمد و از ارتفاع ۲۰ فوتی (۶ متری) به پایین سقوط کرد. این اتفاق در در تاریخ ۲۲ دسامبر و در سیرک فلین فلاک در شهر دویسبورگ آلمان رخ داد.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است چگونگی سقوط لوکاس را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از آنکه لوکاس روی لبه سکو فرود می‌آید تلاش می‌کند تا با گرفتن آن خود را به بالا بکشد. یکی دیگر از اجرا کنندگان مستقر در زیر سکو در همین لحظه متوجه حادثه شده و تلاش می‌کند به لوکاس کمک کند. با این حال او موفق به این کار نشده و لوکاس به پایین سقوط می‌کند.

این اتفاق در مقابل چشمان وحشت زده تماشاچیان رخ داد. با این حال لوکاس در حالی که تنها دچار شکستگی مچ دست شد از این حادثه جان سالم به در برد. او پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید