کلاهبرداری میلیاردی حرفه‌ای از طریق صندوق وام خانگی

کدخبر: ۴۷۰۸۷۰
اقتصادنیوز: کلاهبرداری که با تشکیل صندوق وام خانگی در مسجدسلیمان از اعضای عضو این صندوق مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.
کلاهبرداری میلیاردی حرفه‌ای از طریق صندوق وام خانگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: کلاهبرداری که با تشکیل صندوق وام خانگی در این شهرستان از اعضای صندوق مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند شنبه اظهار داشت: در پی اعلام حضور یکی از کلاهبرداران میلیاردی در شهرستان مسجدسلیمان ماموران پلیس کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی اسناد و مدارک مالی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از ۴۰ نفر از شهروندان به بهانه وام خانگی و ۱۰ نفر نیز با وعده واگذاری زمین اعتراف کرد.

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرمشهر

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان خرمشهر حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست افزود: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو تعداد ۸۴۰ عدد اتو خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این ارتباط یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

متلاشی شدن باند سارقان منزل در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی چند فقره سرقت منزل در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جواد مراونه افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف و رصد اطلاعاتی باند سه نفره سارقان منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اندیمشک اعتراف کردند.

 

سارقان حرفه ای با ۹ فقره سرقت در دام پلیس ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت:‌ در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان ماهشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فرشاد کاظمی افزود :ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این شهرستان با کار تحقیقاتی و اقدامات پلیسی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و طی ۲ عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : متهمان در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت از جمله چهار فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و ۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی وسپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید