تصاویری از استایل بدون حجاب مهناز افشار که خبرساز شد!

کدخبر: ۴۷۳۰۱۳
اقتصادنیوز: مهناز افشار با انتشار تصاویر جدیدی از خود به همراه دخترش با واکنش های متفاوت کاربران روبرو شد.
تصاویری از استایل بدون حجاب مهناز افشار که خبرساز شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شایانیوز، مهناز افشار از بازیگران محبوب و پر فروش ایرانی بود که در هر فیلم و سریالی حضور پیدا میکرد قطعا پروژه ای موفق و پولساز میشد و البته خب از اونجایی که نقشش در کار درآمد خوبی به همراه داشت، دستمزد بالایی هم می گرفت.

اما به یکباره همه چیز را رها کرد و بیخیال بازی و بازیگری شد و البته به دلیل همسرش که به زندان انداخته شد و موارد سیاسی، دست دخترش لیانا را گرفت مهاجرت کرد. حالا دو سه سالی می شود که دیگر در ایران نیست و سردرگم مدتی در ترکیه به سر میبرد و مدتی در آلمان با همه سختی ها و تنهایی هاش!

مهناز افشار در ابتدای رفتنش در مسابقه گات تلنت به عنوان یکی از داوران انتخاب شد و حسابی جنجال ساخت. بعد از این برنامه خیلی ها فکر میکردند خانم بازیگر دیگر راه خفن دیگری را در پیش گرفته و حسابی میخواد که اونور آب بترکونه.

اما این مسابقه تنها حضور مهناز افشار در تلویزیون بود و بعد از آن جوری خونه نشین شد.

مهناز افشار از روزی که رفته تا همین چند روز پیش در همه عکساش کلاه یا تل و روسری ای روی سر داشت. حالا چند عکس اخر خانم خانما کاملا بی حجاب شده و این چیزیه که کاربران دائما تو کامنتا دارن میگن!

البته که تیپ مهناز افشار هم چندان باب میل فالوور ها نبود و از نظرشون خیلی اَجق وجق بود اما در دو تصویر جدیدش استایلش هم جذاب شده و با نظرات خوبی همراه شد.

غافلگیری و واکنش شدید فالوورا به کشف حجاب خانم بازیگر

البته که با توجه به این که مهناز افشار در اینستاگرام 15 میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد، این حرکتش نیز با واکنش ها متفاوت و بسیار زیادی همراه شد.

عده ای حجاب را مسئله ای شخصی دانستند و کشف حجابش را هم عملی درست خطاب کردند!

مهناز افشار

برخی هم به این رفتار بازیگر معروف ایرانی حمله کردند و نظرات تندی دادند که مهناز افشار عقده برهنگی و بی حجابی داشته و داره به همین دلیل رفته و حالا که دیگه دادگاهش گذشت و فیلمش هم اکران شد همه چیز را بیرون ریخت و این حرکت برای یک کشور اسلامی ناشایست است!

مهناز افشار

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید