کشف یک کیلو و ۳۴۰ گرم هروئین از شکم ۳ نفر

کدخبر: ۴۷۳۳۶۲
اقتصادنیوز: ماموران انتظامی شهرستان آباده که متوجه صحبت های ضد و نقیض سرنشینان یک خودرو شدند، ضمن هماهنگی قضایی جهت انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن ها را به بیمارستان منتقل کردند
کشف یک کیلو و ۳۴۰ گرم هروئین از شکم ۳ نفر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، ماموران انتظامی با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، ضمن هماهنگی قضایی جهت انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن ها را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس گفت: ۳ متهم به قاچاق مواد مخدر که اقدام به بلعیدن یک کیلو و ۳۴۰ گرم هروئین کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ ابوالفضل مسعودی سه‌شنبه در این باره گفت: پلیس شهرستان آباده با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری تیبا با ۳ نفر سرنشین که از سمت شیراز به اصفهان در حرکت بود، شک برد و خودرو آنها را توقیف کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، ضمن هماهنگی قضایی جهت انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن ها را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پس از اقدامات لازم برای تخلیه بسته های مشکوک با نظارت کادر بیمارستان ،در نهایت تعداد ۱۲۲ بسته هروئین به مقدار یک کیلو و ۳۴۰ گرم از داخل شکم آنها کشف شد.

مسعودی افزود: خودرو این افراد به پارکینگ منتقل و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۶ کیلومتری از شمال شهر شیراز واقع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید