واکنش تند مهاجری به نامه جنجالی جلیلی درباره برجام

کدخبر: ۴۷۴۲۷۶
محمد مهاجری گفت: آقای جلیلی نه خودش مهم است نه نقش و جایگاه او اهمیتی دارد نه جریان فکری مهمی را در کشور نمایندگی می کند.
واکنش تند مهاجری به نامه جنجالی جلیلی درباره برجام

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبر سراسری، نامه 200صفحه ای سعید جلیلی چند روزی اخبار مربوط به سیاست خارجی را تحت تاثیر خود قرار داد پس از چند روز و با تاخیر از سوی یکی از اعضای دفتر جلیلی این نامه را تکذیب شد. مسئله اینجاست که این نامه تا چه حد می تواند در اجرا واقعی باشد و جلیلی چرا در تکذیب آن دچار تاخیر شد.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا،درباره نامه جلیلی درباره برجام و تکذیب دیرهنگام آن به سایت«خبرسراسری» گفت: «من اطلاعی ندارم وقتی ایشان اصل نامه را تکذیب می کند یعنی باید پذیرفت که نامه ای وجود نداشته است؛ البته آقای جلیلی کلا آدم کندی است و تاخیر در تکذیبه هم ناشی از همین مسئله است. به‌نظر من اصلا این نامه اتفاق مهمی نبود که بخواهیم به آن بپرداریم آقای جلیلی نه خودش مهم است نه نقش و جایگاه او اهمیتی دارد نه جریان فکری مهمی را در کشور نمایندگی می کند نه اصلا در مجموعه نظام فکری سیاسی کشور دارای جایگاهی است بنظر من اصلا آقای جلیلی اهمیتی ندارد البته به لحاظ شخصی با ایشان کار ندارم اما از نظر سیاسی او جایگاهی ندارد».

او در ادامه درباره احتمال وجود خط فکری جلیلی در دولت افزود: «در داخل دولت بالاخره کسانی وجود دارند که طی هشت سال گذشته از نظر ایدئولوژیک با برجام مشکل داشته و دارند اما در حال حاضر دولت اصلا تصمیم گیر نیست حتی وزیر خارجه و باقری کنی و رئیسی در این باره تصمیم گیر نیستند موضوعات مربوط به برجام در جایگاه های خیلی بالاتری تصمیم گیری می شود و رئیسی در آن دخل و تصرفی ندارد دیگر چه برسد به زیرمجموعه های دولت».

مهاجری در پایان درباره تاثیر جلیلی بر روندهای سیاسی دولت به سایت «خبر سراسری» گفت: «موضوع آقای جلیلی و موضوعات مربوط به تفکر ایشان به نظر من فاقد کمترین اهمیت در سیستم سیاسی کشور است. بزرگ کردن آقای جلیلی را یک موضوع غیرواقعی می‌دانم کسانی هم که با ایشان کار کرده اند می گویند که او برای یک تصمیم چند ماه وقت می‌گیرد. او کلا ساز مخالف می زند مثل یکی از شخصیت‌های کارتون گالیور همیشه می‌گفت من می‌دونم ما موفق نمی‌شیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید